αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Επιστολή του Μ. Καρχιμάκη στο troktiko

Δημοσίευμα απο την Πυθία

Δημοσιεύω αυτή την απάντηση (απο το troktiko) για να δείξω το καλάμι που έχουν καβαλήσει οι Δημοτικοί μας άρχοντες που τη μιά θέλουν επώνυμα για να απαντήσουν και όταν τους γράφουν επώνυμα είναι υβριστικά. Παιδιά παρκάρετε τα καλάμια.

"Διάβασα το ηλεκτρονικό σας δημοσίευμα και θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι, πραγματικά βρέθηκα το Σάββατο το βράδυ στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου για να ταξιδέψω από Ηράκλειο προς Αθήνα. Πέρασα όπως κάθε φορά από το σημείο που μου είχε υποδείξει και άλλες φορές που ταξίδευα, η ασφάλεια του αεροδρομίου. Βεβαίως, όταν πέρασα από το σημείο αυτό το περασμένο Σάββατο, όπως μου είχε υποδειχτεί και σε προηγούμενα ταξίδια μου, εργαζόμενη στην ασφάλεια εισόδου επιβατών με ρώτησε -όπως είχε υποχρέωση- ποιος είμαι, όπου ασφαλώς την ενημέρωσα ότι είμαι ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και η οποία μου επέτρεψε να περάσω. Παρόλα αυτά όμως, αν αυτή μου η διαδρομή δημιούργησε την αίσθηση της παρεξήγησης από κάποιον αναγνώστη σας, είμαι υποχρεωμένος ως πολιτικός, έστω και έτσι, να ζητήσω πραγματικά συγγνώμη για αυτό, γιατί θεωρώ ότι δεν συμβαδίζουν τέτοιες τάσεις ούτε με το χαρακτήρα μου, ούτε με τη διαδρομή μου, ούτε και με την προσπάθειά μου στα κοινά."

Μιχάλης Καρχιμάκης
Top