αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Το παράπονο του Μηνά Καράτζογλη από τους Δελφούς για την Αράχωβα

Έρχομαι 35 χρόνια στην Αράχωβα, ντυμένος φουστανελάς και ζωσμένος με τα κουμπούρια μου και τα γιαταγάνια. Πηγαίνω στην περιφορά στην εικόνα και τρέχω στον ανηφορικό δρόμο γερόντων. Πότε βγαίνω πρώτος, πότε δεύτερος, πότε τρίτος και παίρνω και το ανάλογο έπαθλο.
Ο Κρέμος ο Γιωργος όταν ήταν δήμαρχος, μου έστελνε χαρτί για τον Άγιο Γεώργιο όταν ήταν το πανηγύρι, να ανέβω επάνω.
Τρέχουν οι φωτογράφοι με βγάζουνε φωτογραφίες, βίντεο επειδή είμαι πιο παραδοσιακός από τους άλλους.
Πρόπερσι πήγα πρώτος στον ανηφορικό δρόμο γερόντων αν και ήμουν 76 χρόνων, αλλά βάλανε πρώτον τον αείμνηστο δάσκαλο Λιάκο Ηλία και που τον υποστηρίζανε τρεις από την μια πλευρά και τρεις από την άλλη πλευρά (για παρέα?). Οι τηλεοράσεις βέβαια εμένα δείχνανε και φωτογραφίζανε.
Εμένα τότε μου κακοφάνηκε γιατί δεν μου είπαν να κάνω λίγο κράτη για να βγει πρώτος ο δάσκαλος. Την επόμενη χρονιά δεν πήγα στο πανηγύρι.
Εγώ προσφέρω πολλά στην Αραχωβα. Ρουχισμούς, διαφημίσεις και αλλά. Μόνος μου έβαζα τις διαφημίσεις στον πλάτανο στους Δελφούς. Εάν δεν θέλουν να συμμετέχουν ξένοι στα αγωνίσματα ας μας το πουν.
Φέτος κάνανε κάτι παρόμοιο όποτε και εγώ κάθισα και βγήκα τέταρτος.
Οπότε και εγώ θέλω να μου απαντήσει η επιτροπή του πανηγυριού για ποιους λόγους δεν δέχονται έναν "ξένο" σαν και εμένα να βγαίνω πρώτος.
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Υ.Γ. Αυτή την στιγμή με έχουν βάλει στο περιοδικό people. Ήμουνα στα ΝΕΑ, ΒΗΜΑ, ΑΛΤΕΡ, CNN. Παλιά με είχαν βάλει και αλλού.
Έχω πολλά παλιά πράγματα, αξίας, που θέλω να μπούνε σε κάποιο χώρο σαν μουσείο, χωρίς αμοιβή βέβαια. Ας μπουν και στην Αραχωβα.
Αν ενδιαφέρεται κάποιος ας με ειδοποιήσει.

2 σχόλια:

bloγκer είπε...

Αγαπητέ Μηνά,

Ευχαριστούμε για τα όσα έγρaψες και διαβάσαμε στον Ντελάλη σήμερα.

Ευτυχώς που πρωτοβουλίες σαν κι αυτή του Ντελάλη, φαίνονται μέρα με την μέρα πόσο χρήσιμες μπορεί να είναι για όλους μας, ανεξαρτήτως την ευχαίρια που έχουμε στην χρήση νέων τεχνολογιών.

Θαυμάζω την απόφασή σου να πεις το παράπονό σου εδώ και θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω οτι ως γραμματέας της σχετικής επιτροπής για το "πανηγυράκι" θα μετφέρω το θέμα προς συζήτηση στην πρώτη συνεδρίαση που δεν θα αργήσει να συμβεί και θα επιστρέψω με απάντηση.

Να σαι πάντα γερός και να σε χαιρόμαστε κάθε χρόνο κι αν με όποιονδήποτε τρόπο σε αδικήσαμε λίγο, ο Αφέντης Αη-Γιώργης να σου χαρίσει πλούσια την Χάρη Του και υγεία.

φιλικά,
Σ. Ρέββας

Ανώνυμος είπε...

MHMA
O FILOS ΜΟΥ Ο ΣΤΑΘΗΣ Ο ΡΕΒΒΑΣ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΛΑΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Η ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ Η ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΕΥΜΑ Α-ΠΟ ΑΡΑΧΩΒΑ ΓΙΑ ΔΕΛΦΟΥΣ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.
ΘΕΚΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΗΣ....
ΚΑΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ ΣΕ ΛΕΓΑΝΕ Γ...Ο
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΤΑΑΓΟΥΔΑ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.

ΕΣΥ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ...
ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΜΗ ΚΟΛΩΝΗΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΚΑΒΑΛΑ(ΜΙΚΡΕ ΓΙΕ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑΒΗΒΑΣΕΤΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ) ΑΡΑΧΩΒΙΤΕΣ ΜΗ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΜΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΟ ΠΑΝΙΓΥΡΙ ΜΑΣ ΣΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ.
ΤΑ ΜΑΝΑΛΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΚΑΒΑΡΑΠΔΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΑΧΩΒΑ ΚΑΙ ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΗΝΑ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΣΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΝΕΙ ΚΤΛ ΚΤΛ.ΚΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΝΙΓΥΡΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΒΓΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΑΡΙΣΑΙΟΥ Σ ΝΑ... ΘΑ ΤΑ ΠΟΙΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑ...

Top