αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Ο "πονηρός" προς τον ντελάλη για τα σχόλια και η απάντηση του ντελάλη

Του Πονηρού

Kύριοι έχω καταλάβει ότι ο φίλος ΝΤΕΛΑΛΗΣ δεν ανεβάζει όλα τα σχόλια, και ορισμένα τα πνίγει.
Φίλε Ντελάλη γιατί γίνεται αυτό?
Μήπως θέλεις να πηγαίνεις το παιχνίδι εκεί που θέλεις ΕΣΥ.
Γίνε ποιο δίκαιος γιατί θα αλλάξουμε blog... Καταλαβαίνεις? Τι θέλω να πω.
Μην νομίζεις οτί μασάω κουτόχορτο, σε έχω τσεκάρει.
Ξέρω ποιος είσαι, και με ποιους είσαι, αλλά να τα ανεβάζεις όλα.


Η απάντηση του Ντελάλη

Φίλε ΠΟΝΗΡΕ

Σε ευχαριστώ για την ερώτηση γιατί μου δίνεις την αφορμή να τοποθετηθώ επί του θέματος.

Κατ'αρχήν πρέπει να σου ομολογήσω ότι μόνο από το όνομα που διάλεξες (ΠΟΝΗΡΟΣ) καταλαβαίνω ότι δεν μασάς κουτόχορτο. Άρα μην ανησυχείς ως προς αυτό. Εξάλλου είναι κάτι που γενικώς δεν το σκέφτομαι και δεν το επιθυμώ για κανέναν... Εγώ βέβαια θα προτιμούσα να είσαι έξυπνος παρά πονηρός, αλλά εν πάσει περιπτώση...

Έρχομαι στο θέμα. Έχεις καταλάβει ότι "πνίγω" ορισμένα σχόλια. Έχεις δίκιο μα αυτό δεν είναι κάτι που το κρατάω μυστικό.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου -που λένε- να υπενθυμίζω σε κάθε περίσταση ότι: ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ!
Πώς αλλιώς να το κάνω σαφές αυτό;

Ορισμένα από τα άτομα που έκοψα (όσα ήταν επώνυμα είτε όσα έστελναν με email), έψαξα να τα βρω είτε μέσω γνωστών, είτε μέσω email προκειμένου να τους εξηγήσω το λόγο που δεν μπορώ να δημοσιεύσω τα σχόλιά τους (μπορούν να στο επιβεβαιώσουν). Για τα υπόλοιπα-ανώνυμα ανέβαζα ένα σχόλιο και εξηγούσα τους λόγους.
Αυτό δεν ήμουν αναγκασμένος/η να το κάνω, αλλά το έκανα για να είμαι δίκαιος/η προς όλους.

Άκου φίλε Πονηρέ. Έπέλεξα στην πορεία (μετά το σχετικό χαμό που έγινε πριν μερικές μέρες) έναν δρόμο.
ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο της αξιοπιστίας σε αυτά που γράφονται, αυτόν που μπορεί να οδηγήσει όλους μας ένα σκαλοπάτι παραπάνω, να βοηθήσει να κάνουμε καλύτερο τον τόπο μας, να μας βοηθήσει κι εμάς τους ίδιους με το να ανταλλάξουμε 5 κουβέντες της προκοπής, να εκφραστούμε είτε ανώνυμα είτε επώνυμα.
ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο της αλήθειας.
ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο του να ακούω και να διαβάζω αυτούς που έχουν πραγματικά κάτι χρήσιμο να πουν (δόξα τω Θεώ στο Ντελάλη γράφουν αρκετοί τέτοιοι), αυτούς που με κάνουν να σκέφτομαι, αυτούς που μου λένε πράγματα που ισχύουν.
ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο των ανώνυμων αλληλοκατηγοριών, του κουτσομπολιού, της συκοφαντίας και των μικροκομματικών επιδιώξεων.
ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο των ύβρεων, το δρόμο της κουτοπονηριάς και της κάλυψης πίσω από την ανωνυμία για την επίτευξη προσωπικού οφέλους.
ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΑ το δρόμο της υστεροβουλίας και της ανέξοδης, κατά τη γνώμη μου και αδιάφορης, πλάκας που ξέφυγε κάποια στιγμή στο χώρο αυτό.

Απ'οτι θυμάμαι όμως, σχόλια του ΠΟΝΗΡΟΥ δεν έχω κόψει, αν όμως έστελνες με άλλο όνομα προφανώς τα σχόλιά σου κόπηκαν για έναν από τους παραπάνω λόγους.

Έρχομαι στο δεύτερο θέμα που θίγεις. Λες να γίνω πιο δίκαιος γιατί θα αλλάξετε blog.
Άκου φίλε μου πονηρέ. Δεν έχω σκοπό να γίνω η Espresso της Αράχωβας (δεν έχω τίποτα με τη συγκεκριμένη εφημερίδα, δεν αποτελεί μομφή), ούτε βέβαια έχω σκοπό να γίνω ο εισαγγελέας, ο κριτής των πάντων, να δικάζω και να καταδικάζω τους συγχωριανούς μου.
Έχω όμως σκοπό να προσπαθήσω να ακούσω όσους φίλους έχουν να πουν κάτι σοβαρό από εδώ. Τίποτε άλλο.

Ο Ντελάλης προσπαθεί να ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ/Η ΚΑΙ ΙΣΟΣ/Η ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ. Με αυτό το σκεπτικό άλλωστε τον δημιούργησα. Πώς θα μπορούσα να το αλλάξω τώρα;

Όσον αφορά τώρα το αν με τσεκάρεις όπως λες και ξέρεις ποιος/α είμαι και με ποιους είμαι, έχω να σου πω ότι δεν έχω τίποτα να κρύψω, δε φοβάμαι κάτι. Αν έχεις να πεις οτιδήποτε για μένα σε προκαλώ να το κάνεις από εδώ με τη δέσμευση ότι θα το δημοσιεύσω.
Κι όσο για το με ποιους είμαι, πες το σε όλους μας, για να το μάθω κι εγώ δηλαδή.
Φίλε μάθε ότι είμαι μόνο με το δίκαιο και με το καλό της Αράχωβας, με κανέναν άλλον και με τίποτε άλλο.

Αν παρ'ελπίδα εσύ που στέλνεις τα "πονηρά" μηνυματάκια για να με τσεκάρεις (κάνεις μπαμ από χιλιόμετρα, καλύψου και λίγο) εξακολουθείς να θέλεις να αλλάξεις blog, εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσω για να το στήσεις. Για να δείς και λίγο την "ευκολία" που έχει η διαχείριση και το χρόνο που απαιτεί. Σου εύχομαι μάλιστα και καλή επιτυχία.

Όσον αφορά εμένα θα συνεχίσω στο τέμπο που σου περιέγραψα. Και αν μείνω μόνος μου στο τέλος, τι να κάνουμε, άλλωστε το πιο δύσκολο στη ζωή (και εικάζω ότι σε αυτό θα συμφωνήσει κι ο φίλος μου Στέργιος), είναι να μάθεις ποιες γέφυρες να περάσεις και ποιες να κάψεις (Laurence J. Peter).

Φιλικά
Ντελάλης

ΥΓ. Το σχόλιό σου και η απάντηση μου δημοσιεύονται και σαν ανάρτηση για να μην λες ότι κρύβομαι.

15 σχόλια:

Στέργιος είπε...

Αν θέλει κάποιος να άρχει πάνω σε δούλους, οφείλει προηγουμένως να τους κατασκευάσει. Πολλές φορές οι κρατούντες για να πετύχουν την ανωτέρω κυριαρχία, ισοπεδώνουν τις αξίες και εκχυδαΐζουν τις συμπεριφορές άλλων ανθρώπων, χρησιμοποιώντας το απέραντο οπλοστάσιο που η προπαγάνδα τους διαθέτει («εκπαίδευση», ΜΜΕ, προβοκάτσιες, συκοφαντίες ,σπίλωση προσώπων με ψευδή στοιχεία κ.λπ.) Η καθημερινή τους μάχη είναι η πρόταξη αυτού του ύπουλου αγώνα και μάλιστα με εξαιρετική επιμέλεια.
Από την άλλη πλευρά οι απλοί πολίτες εφευρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους άμυνας. Κάποιοι από αυτούς, σε πρώτη ματιά, φαντάζουν προκλητικοί και επικίνδυνοι, αν όμως εξεταστούν περισσότερο διεξοδικά γίνονται λυτρωτικοί και αναγκαίοι.
Μια τέτοια άμυνα είναι η χρήση του internet και μάλιστα μέσα από αυτό η αναπήδηση της ελευθερίας της έκφρασης με την μορφή των blogs.
Είναι τα blogs αυτά που σαν υμενικός προστατευτικός ιστός έχουν καλύψει τον πλανήτη και μέσα από αυτά μεταφέρονται πληροφορίες, γνώμες ,προτάσεις, συσπειρώσεις και νέες απόψεις, που πολλές φορές γίνονται η απαρχή ζωτικών διεκδικήσεων.
Συνήθως τα blogs ,τα χειρίζονται χαρισματικοί άνθρωποι οι οποίοι προσφέρουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους για να δώσουν το δικαίωμα της έκφρασης στους συμπολίτες τους.
Εμείς στην Αράχοβα, έχουμε την τύχη να έχουμε δύο τέτοιους ανθρώπους. Οφείλουμε να τους ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ και να τους ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ.
Και κάτι ακόμα, πιστεύω ότι η πορεία αυτών των ανθρώπων είναι μοναχική και ΑΤΙΜΗΤΗ. Θα μπορούσα να πω ότι ιδιαίτερα ο χειριστής ενός τοπικού blog χαρακτηρίζετε από τη φράση: «Ο Μόνος, Μόνος».
Φίλε Ντελάλη:
Επειδή εισπράττω το θυμό σου, οφείλω να σου πω, ότι προσωπικά εγώ αλλά και αρκετοί άνθρωποι με τους οποίους μιλάω ,δεν έχουμε να εκφράσουμε απολύτως κανένα παράπονο στο πρόσωπό σου. Απεναντίας σε θεωρώ Δημοκρατική προσωπικότητα και με επίγνωση των υποχρεώσεων που εθελοντικά ανέλαβες δημιουργώντας αυτό το blog.

gianni είπε...

ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ/Η ΝΤΕΛΑΛΗ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΛΑΘΑΚΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΙΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΩΠΙΣΤΟΣ.

ΠΟΝΗΡΟΣ είπε...

Eκανα τα παραπονα μου ,και μου λενε αν δεν ειμαι ευχαριστημενος να τα γραψω στον ΑΧΟ.........χα?
SPENS,σου το ειπα δεν μασαω κουτοχορτο.
Εχει καταλαβει κανενας απο εμας που διαβαζουμε και γραφουμε οτι προσπαθουν να μας αποπροσανατολισουν?γιατι ετσι ειναι σε βαζω να κοιτας κατι για να κανω κατι αλλο.
Φιλε ντελαλη πες στον φιλο μου το Σταθη οτι τρια χρονια αντιδημαρχος δεν ειδε καμια διαφθορα? δεν ειδε τιποτα? θα πρεπει να ειμαστε ο μοναδικος ΔΗΜΟΣ στην ΕΛΛΑΔΑ θα παρουμε και συνχαρητηρια.

Χαρης είπε...

Φιλοι μου , θα ειναι πολυ μεγαλο λαθος να προσπαθησουμε να απαξιωσουμε το blog του ΝΤΕΛΑΛΗ ,με χαρακτηρισμους του στυλ οτι ειναι κατευθηνομενο και οτι γραφει οτι τον συμφερει και οτι παει καπου την κατασταση......Σιγουρα φιλε 'ΚΑΝΕΝΑ' , κανενας δεν ειναι αλανθαστος...... Σιγουρα ειναι πολυ δυσκολο να κρατησεις ισορροπιες......Σιγουρα ομως , και αυτο πρεπει να το παραδεχτουμε , οτι μετα απο πολλα χρονια φτιαχτηκε ενα blog που μας δινει το δικαιωμα να λεμε την γνωμη μας και τις αποψεις μας , και ο μονος περιορισμος ειναι να μην βριζουμε και να μην κανουμε προσωπικες επιθεσεις χωρις στοιχεια , ειτε να βγαζουμε προσωπικες μας κοντρες....... Και σε μενα εχει κοπει σχολιο ( αν και ηταν επωνυμο ), γιατι καποια στιγμη ενας ανωνυμος σχολιαστης , 'Ο ΑΓΙΩΡΓΙΤΗΣ' μου επιτεθηκε σε προσωπικο επιπεδο και με παρεσυρε να του απαντησω , με οχι κολακευτικα σχολια , φωτογραφιζοντας ποιος ειναι και σε πολυ προσωπικο επιπεδο....... Αυτο το σχολιο δεν δημοσιευτηκε ποτε ( και καλα εκανε ), γιατι πραγματικα ο συγκεκρημενος ανθρωπος δεν αξιζε τον κοπο...... Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ ομως φροντισε , και ειμαι υποχρεωμενος να το δηλωσω , μεσω email που μου εστειλε να με ενημερωσει για πιο λογο δεν το δημοσιευσε....... Ας μην προσπαθουμε λοιπον να τα βαζουμε ο ενας με τον αλλο ( ματαξυ μας ) και ας προσπαθησουμε να ενημερωθουμε και να απαιτουμε απαντησης απο αυτους που αποφασιζουν για μας χωρις εμας......

ΔΗΜΟΤΗΣ Β' είπε...

Πιστευω οτι αυτα που λενε ο Χαρης και ο Ντελαλης ειναι και η ουσια στην υποθεση.
Το βασικο ειναι το βημα που μας εχει δοθει για να εκφραζουμε τις αποψεις μας, χωρις λογοκρισια αλλα με ΕΥΘΥΝΗ απο τον καθενα μας.
Τωρα αν καποιοι χρησιμοποιουν αυτο το βημα χωρις να ενδιαφερονται για την κοσμια παρουσια του χωρου που μας φιλοξενει, μαλλον υποβαθμιζουν την ολη προσπαθεια και δεν συμβαλουν στην ενημερωση και την αφυπνιση των συμπολιτων μας.

Τριτο Ματι είπε...

Εμενα δεν εχει κοπει... ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ... Ντελαλη προσπαθησαι να ακολουθησεις το δρομο που ΕΣΥ εχεις χαραξει... Να ξερεις οτι ειμαστε παρα πολλοι που συμφωνουμε μαζι σου...Δυστυχως υπαρχουν και ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ... Ολα αυτα πιστευω τα ειχες υπολογισει απο την αρχη... Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να μεινεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ...

ΣΤΑΘΗΣ είπε...

τελικα Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ,ΜΑΣΣΑΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΝΤΕΛΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΚΟΜΙ ΠΟΥ ΠΕ ΤΟΝ ΚΑΛΩ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕ .ΝΤΕΛΑΛΗ Η ΝΤΕΛΑΛΑΙΝΑ....ΠΡΟΧΩΡΑ..ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ

ΣΤΑΘΗΣ είπε...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΑ ΠΟΝΗΡΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ΝΤΕΛΑΛΗ

Ήμουνα από τους πρώτους που είχα αναφερθεί στις δυσκολίες που έχεις να κρατάς τις ισορροπίες σε αυτά που κατά καιρούς γράφουμε .
Επειδή εσύ δαπανάς αρκετό χρόνο για αυτό το Blog και μέχρι τώρα τα πας πολύ καλά σε συγχαίρω και σου είμαι ευγνώμον.
Βλέπω ότι και οι περισσότεροι συμφωνούν όπως και το ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ.
Όμως ενώ αράδιασε ένα σωρό ερωτήσεις από τις οποίες απάντησα σε ορισμένες και μετά την συνέντευξη του Λεόντιου στον ΑΧΟ θα του λυθήκαν και άλλες απορίες δεν μπαίνει στον κόπο να μας πει ότι σε αυτό έσφαλα και στο άλλο διατηρώ τις απορίες μου.
Εφαρμόζει το πες πες κάτι θα μείνει έστω και αν είναι ανακριβές .
Και ο φίλος μου ο ΠΟΝΗΡΟΣ αυτός και αν είναι …καχύποπτος υποπτεύεται την ΝΤΕΛΑΛΗ το ΣΤΑΘΗ το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για διαφθορά και [...]
για συμπαιγνία [...].
Ξεκολλά φίλε δεν είναι όλοι σαν εσένα
Η δική μου η άποψη είναι ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και οι καχυποψίες και οι πονηριές δεν θα μας βγάλουν πουθενά.
Εμείς που εκ του ασφαλούς κάνουμε την κριτική μας μάλλον θα πρέπει να δραστηριοποιηθούμε ενεργά. Και αυτό το λέω πρώτα στον εαυτό μου και αν δεν μπορούμε την ελευθερία του λόγου που μας δίνει ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ να τη χρησιμοποιούμε εποικοδομητικά και για καλό και να μη χύνουμε δηλητήριο γιατί πρώτα εμάς τους ίδιου θα βλάψει
Αλέκος

Κατερίνα Κομνά είπε...

Παρακολουθώ αρκετό καιρό τώρα το Blog του Ντελάλη και ομολογώ ότι το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον και ενημερωμένο και πάνω απ’ όλα ένα βήμα ακόμα, για τον τόπο μας, ας μην σηκώνουμε λοιπόν τα χεράκια μας, να βγάλουμε τα ματάκια μας…εξάλλου, δεν θα μπορούμε να δούμε πάρα-πέρα! Όσο για την προσπάθεια αποπροσανατολισμού… δεν θεωρώ ότι κανέναν από τους αναγνώστες, τον βάλανε με το ζόρι να διαβάζει τον Ντελάλη, ούτε είναι εφικτό. Μην εκμεταλλευόμαστε λοιπόν την καλή διάθεση του διαχειριστή, να μας φιλοξενεί όλους και ας σεβαστούμε τους κανόνες, του ιστολογίου του.
Θα συμφωνήσω λοιπόν με τους προλαλήσαντες… Προχώρα Ντελάλη!
Υ.Γ.… «Αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού. Αμήν»

Ελεύθερος Πολίτης είπε...

Ντελάλη,
Ελπίζω να μην έχεις παράπονο, για το «δίχτυ» προστασίας που σου απλώσαμε. Εμείς όλοι, ταπεινοί ικέτες στο βωμό της ελευθερίας που διδάσκεις, μέσα από αυτό το υπερβατικό μέσο προστασίας της, ανώνυμοι και επώνυμοι, συστρατευτήκαμε σθεναρά για να προστατεύσουμε, από οποιαδήποτε κακόβουλη κατάλυση, αυτό ακριβώς που δικαιούμαστε, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της έκφρασης.
Έστω και αν οι άρχοντες του τόπου είναι απόντες από αυτή τη μέθεξη της Ελευθερίας που απολαμβάνουμε και γι αυτό κρύβονται , (πρέπει να τους θυμίσω το ποίημα του Βαλαωρίτη « Ο Βράχος και το κύμα») είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό θα είμαστε πολλοί περισσότεροι για να σκεφτόμαστε και να συσκεφτόμαστε αρμονικά έστω και αν σε πολλά διαφωνούμε.

ΔΗΜΟΤΗΣ Β' είπε...

Μηπως ειναι η ωρα να δοθει απο τον Ντελαλη και η λυση του forum για να μπορουμε να συν-διαλεγομαστε μεταξυ μας χωρις να ζηταμε την ''αστυνομευση'' απο τον ιδιο;
Την δημιουργια του την βρισκω μια αρκετα καλη σκεψη που θα προσθεσει πιστευω στον διαλογο-αντιλογο πολλα καλα στοιχεια.
Αρκει βεβαια να μην ''υπερβαλλουμε εαυτον'' και το καταστησουμε απο μεσο επικοινωνιας και ανταλλαγης αποψεων, μεσο δημαγωγιας και κατασυκοφαντησης.

ονομα είπε...

Στέργιο, Χάρη, Δημότη Β, Τρίτο Μάτι, Στάθη, Αλέκο, Κατερίνα, Ελεύθερε Πολίτη ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ για τα καλά σας λόγια...

ΠΟΝΗΡΕ και ΚΑΝΕΝΑ ευχαριστώ κι εσάς, έστω κι αν έχετε επιφυλάξεις (κι αυτές ευπρόσδεκτες είναι).

Θέλω να τονίσω σε όλους ότι ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ δίχτυ προστασίας. ΖΗΤΑΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ σε ΚΑΘΕ ΜΑΣ ΒΗΜΑ.
Άλλωστε εγώ είμαι μόνο κατ'ευφημισμόν ο Ντελάλης, στην ουσία ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ το blog.

Έχουν τεθεί 2 θέματα.
1. Η δημιουργία chat στον χώρο του Ντελάλη (από τον ΛΑΜΠΡΟ ΒΛΑΧΑΝΩΝΗ).
2. Η δημιουργία forum (από τον Δημότη Β).
Πρέπει να τοποθετηθώ επί των θεμάτων.

1. Η δημιουργία chat στον χώρο του Ντελάλη, ΔΕΝ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΕΙ το ότι δεν θα θίγονται συγκεκριμένα άτομα χωρίς στοιχεία και δεν θα υπάρχουν βρισιές. Για το λόγο αυτό δεν θεωρώ την ιδέα του chat ενδεδειγμένη. Εκτός αν αναλάβει κάποιος ΕΠΩΝΥΜΑ τη νομική ευθύνη που τυχόν θα προκύψει. Στην περίπτωση αυτή ευχαρίστως να βάλω chat.

2. Όσον αφορά το forum, θα πρέπει κάποιος να αναλάβει τα χρέη του διαχειριστή και συνεπακόλουθα την ευθύνη για αυτά που γράφονται εκεί. Εγώ σας "στήνω" ότι θέλετε με μεγάλη μου χαρά.

Φίλοι θα ήθελα να ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, δεν με αντιπροσωπεύει και ούτε με εκφράζει στο ελάχιστο.
Ωστόσο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ τους επώνυμους από κακοήθειες ορισμένων ανωνύμων και τον εαυτό μου από τυχόν ποινικές ευθύνες.

Σας ευχαριστώ όλους

Ντελάλης

σταθης είπε...

δεχθηκα ενα e mailαπο τον ντελαλη που με ενημερωνε(αρα φιλε πονηρε δεν τα σκεπαζει)για καποια καταγγελια καποιου πατριωτη μας ιωαννγια την .δετπα που επειδη εγραφε ονοματα δεν μπορει να την δημοσιευσει..και αναφεροταν στις προηγουμενες απο μενα διοικησεις.φιλε ιωαννη αυτα τα ειχα ακουσει κι εγω κι οταν ανελαβα τα εψαξα.δεν βρηκα κατι μεμπτον εκτος απο λογιστικα ..τερτιπια!!αν εχεις στοιχεια στειλτα στον αχο κι εγω θα τα βαλω..δεν ξερω κατι αλλο

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

ΒΡΕ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ? ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ (ΣΤΟ FACEBOOK ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΕΛΩΝ ΑΡΑΧΩΒΙΤΩΝ) ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ BLOG ΜΕ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΛΑΛΗ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ? ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΤΕΛΑΛΗ ΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΝ ΟΨΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΤΕΛΑΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑΝΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.

Top