αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Απάντηση στους δημοτικούς υπάλληλους

Του Στάθη Γιαννέλου

Πέρασαν 72 ώρες κι ακόμα περιμένω από τον... λασπολόγο συγγραφέα να μου πει ποιοι είναι οι υπάλληλοι που συνυπέγραψαν το κείμενο. Επικαλούμενος συναισθηματική φόρτιση κρύβεται.. Και δεν έχει το θάρρος να βγει να πει ότι αυτός κι ο κολλητός του συνέταξαν το κείμενο χωρίς να ενημερώσουν τους υπόλοιπους όπως εξακρίβωσα το σαβκυριακο.
Κατόπιν τούτου είμαι υποχρεωμένος αύριο πρωί να ζητήσω από τον πρόεδρο του δημ. συμβουλίου εγγράφως να τεθεί το θέμα στο δημ. συμβούλιο όπου θα κατονομάσω επώνυμα τον.. συγγραφέα και να ζητήσω να αποδοθούν οι ευθύνες.
Όχι κύριοι δεν έκλεισε το θέμα.
Δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας κατευθυνόμενος και να λέει ότι θέλει χρησιμοποιώντας άλλους. Ήξερα όταν ασχολήθηκα με τα κοινά ότι πρέπει να δέχομαι την κριτική και έχω αποδείξει στην πράξη ότι τη σέβομαι. Εδώ όμως αυτός που όλοι σας στα σχόλια σας τον κατονομάσατε (θα μου επιστέψετε εγώ να το κάνω στο δημ. συμβούλιο) πέταξε λάσπη και δεν είχε την αξιοπρέπεια με τον κολλητό του να ζητήσουν συγγνώμη.
Στο επόμενο δημ. συμβούλιο θα μάθει λοιπόν ο κηφήνας ότι εμείς οι Αραχωβίτες είμαστε καλοί αλλά μην μας πειράξεις την τιμή. Και επειδή πολλοί συντοπίτες μου μου είπαν το σκυριακο να μην σταματήσω τους λέω. Αυτή η ιστορία θα πάει μέχρι τέλους. Η δημαρχία έχει αξιόλογα παιδιά που ξέρω ότι δουλεύουν σκληρά. Ένας δυο λασπολόγοι δεν μπορούν ν' αμαυρώνουν την εικόνα της...
Η συνεχεία στο δημ. συμβούλιο.

4 σχόλια:

gianni είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΗ 2 ΜΕΡΕΣ? ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ?Η ΣΑΣ ΕΚΩΨΕ Ο ΝΤΕΛΑΛΗΣ-ΗΣΣΑ?

ΣΤΑΘΗΣ είπε...

ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΙΜΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΜΕΝΑ.ΠΕΣ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ..ΝΤΕΛΑΛΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ..Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΖΟΡΙ.ΚΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ..

gianni είπε...

φυσικα και δεν ειναι πρωσοπικο.δεν μου κανει καλη εντυπωση να εχουν 'φωτογραφιθει' δυο ατομα και να τους σκιζεις.και αν εχεις αδικο?

ΣΤΑΘΗΣ είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΦΙΛΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ.ΕΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ Τ ΑΚΟΥΣΕΙΣ.

Top