αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Προτάσεις του Στάθη Γιανέλλου για υποψήφιο Δήμαρχο

Του Στάθη Γιανέλλου

Αγαπητοί φίλοι, φίλες.

Οι εξελίξεις τρέχουν, ο καιρός πλησιάζει κι εμείς δεν μπορούμε μείνουμε πάλι απλοί θεατές. Η Αράχωβα πρέπει να παρουσιαστεί έτοιμη κι ενωμένη και για να γίνει αυτό ο καθένας μας πρέπει να κάνει την δική του υπέρβαση.
Όλο αυτό τον καιρό πολλοί από εσάς μου έκαναν την τιμή να μου προτείνουν να είμαι υποψήφιος δήμαρχος, το ίδιο κι αρκετοί συμμαθητές μου από τα Άσπρα Σπίτια. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Δυστυχώς όμως οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν θα μου επέτρεπαν ν' αφοσιωθώ στο ρόλο αυτό κι όσοι με ξέρετε καλά γνωρίζετε ότι δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου να'μαι Δήμαρχος στα χαρτιά.
Όλο αυτό τον καιρό προβληματίστηκα ποια θα έπρεπε να'ταν η λύση ώστε να ενωθεί το χωριό.
Κατέληξα σε τρία ονόματα και θέλω σήμερα να τους προτείνω δημοσίως...
Βεβαίως να διευκρινίσω ότι πέρασαν κι άλλα πολλά ονόματα από το μυαλό μου αλλά είτε οι ίδιοι πρόλαβαν κι αρνήθηκαν (Θ. Μπακάλης), είτε κατά την δική μου γνώμη πρέπει να... ψηθούν πρώτα σαν σύμβουλοι (Χ. Αλμπάνης - Θ. Γιαννέλος Μηχανικός κι άλλα νέα παιδιά).

Προτείνω λοιπόν κατ'αλφαβητική σειρά:
  • Γ. Δ. ΑΝΔΡΕΟΥ με το σκεπτικό ότι έχει την εμπειρία, την αποδοχή αλλά και την αγάπη για την Αράχωβα ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών.
  • Ι. Ν. ΓΕΩΡΓΑΚΟ γιατί παρ' ότι έχουμε διαφωνήσει πολλές φορές σκληρά, του αναγνωρίζω την διάθεση για προσφορά και το υψηλό αίσθημα πατριωτισμού, το οποίο είχα την ευκαιρία να το ζήσω μαζί του στις πρόσφατες σκληρές μάχες του Καλλικράτη.
  • Ι. ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ γιατί η άριστη φήμη για τον χαρακτήρα του που τον συνοδεύει αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο για την επιτυχία του.
Πατριώτες -ισσες

Γνωρίζω ότι μπορεί να εξέπληξα κάποιους με τις προτάσεις μου, κάποιους ίσως και να τους πίκρανα, πιστεύω όμως ακράδαντα ότι ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ!!

ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΗΛΩΝΩ ΑΠΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ. ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
Στάθης Γιανέλλος

4 σχόλια:

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είπε...

ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ? ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΝΑΙ...

Ανώνυμος είπε...

Σταθη πως λες εσυ να μπει ξανα ο Λεοντιος, με βαση την εμπειρια του;Εμπειρια σε τι;Τι έκανε τοσα χρόνια;Υπήρχε διαφάνεια τοσα χρόνια;Να δοκιμάσουμε και κανέναν αλλον, να δούμε τι μπορεί να προσφέρει. Ο Λεοντιος ήταν τοσα χρόνια, ας ειναι καποιος που μένει Αραχωβα και βλέπει τα καθημερινα της προβλήματα. Ας ειναι καποιος που την αγαπαει πραγματικά!

σταθης γιαννελος είπε...

που τον ειδες τον λεοντιο φιλε ανωνυμε.ανδρεου εννοω τον δικηγορο

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ είπε...

και βεβαια ανεξαρτητο φιλε P.Μ ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΙΣΩΝ

Top