αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Τροιζηνίκος

Του Χάρη Αλμπάνη

Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ.

Μετά από το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, που έγινε την 17/2/2010, έκανα μια ανάρτηση στον ΝΤΕΛΑΛΗ και ανάμεσα σε αυτά που έγραψα , στο τέλος υποσχέθηκα ότι εγώ θα ρωτώ ΕΠΩΝΥΜΑ ότι εσείς ρωτάτε ΑΝΩΝΥΜΑ! Αυτό βέβαια προϋποθέτει, ότι θα προσπαθώ πρώτα να έχω στοιχειά για αυτά που αναφέρω και ρωτώ, ώστε να μπορούμε να βγάζουμε κάποια πιο ασφαλή συμπεράσματα. Η προσπάθεια μου θα είναι να αναφέρω και να ρωτώ ένα ένα θέμα, ώστε να μπορεί να γίνεται διάλογος (αν μας κάνουν την τιμή να μας απαντήσουν) ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι και να ξεκαθαρίζει ότι μπορεί να υπάρχει.

Κάθισα λοιπόν το Σαββατοκύριακο και διάβασα την τοπική εφημερίδα "Αχό". Έδωσα μεγάλη προσοχή στη συνέντευξη του Δήμαρχου. Οι παρατηρήσεις μου είναι παρά πολλές, αλλά όπως είπαμε ένα ενα θέμα.
Στην ερώτηση "9", που αφορά το θέμα του ΤΡΟΙΖΗΝΙΚΟΥ, η απάντηση του Δήμαρχου ήταν
ΑΝΑΚΡΙΒΗΣ, ΘΩΛΗ, ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΗ.
Στην αρχή λέει ότι δεν υπάρχει σύμβαση και μετά λέει ότι ο δήμος Αράχοβας δεν έχει τη δυνατότητα ανανέωσης και καταγγελίας της σύμβασης. Εγώ ρώτησα μέτοχο του ΤΟΕΒ και μάλιστα είναι και δημοτικός σύμβουλος και μου είπε ότι υπάρχει σύμβαση. Επίσης μου είπε ότι μέτοχοι στο ΤΟΕΒ είναι και άλλοι Αραχωβίτης και μάλιστα κάποιων παιδιά τους είναι και στο δημοτικό συμβούλιο (συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης), ονόματα δεν θεωρώ ότι υπάρχει λόγος να αναφέρω ακόμα.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ Η ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ;


Αναφέρεις Δήμαρχε ότι ο ΤΟΕΒ είναι ένας '' ΗΜΙΔΗΜΟΣΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ''.
Εγώ στα χαρτιά που έχω μπροστά μου γράφουν ότι η επίσημη ονομασία του ΤΟΕΒ είναι: Τοπικός Οργανισμός Έγγειων Βελτιώσεων ''Λ.Γ ΤΣΟΤΡΑΣ - ΤΡΟΙΖΗΝΙΚΟΣ'', Έδρα: Χρυσό Φωκίδος , Α.Φ.Μ 090094217, Ν.Π.Ι.Δ (Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου).
Άρα ο ΤΟΕΒ δεν είναι ΗΜΙΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ όπως μας λες αλλά είναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ, βάση της λογικής που διαθέτω, από αυτά που γνωρίζω και από αυτά που ρώτησα, είναι ότι ΠΟΤΕ ένα ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, δεν μπορεί να εκμεταλλεύεται, προς όφελος του, κανένα δημόσιο αγαθό, όπως είναι το νερό του Τριμηνιαίου, ΧΩΡΙΣ να υπάρχει σύμβαση - συμφωνία με κάποιο επίσημο δημόσιο φορέα.

Άρα λοιπόν Δήμαρχε η προσωπική μου γνώμη είναι ότι δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν.

ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΕΙΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.

Παρακαλώ πολύ δώστε μας μια απάντηση πιο συγκεκριμένη, μήπως υπάρχει κάτι άλλο και δεν το γνωρίζω (αν υπάρχει κάποιο έγγραφο και που μπορώ να το βρω) ώστε να λυθεί το θέμα και να γνωρίζουμε όλοι τι ακριβώς γίνεται.

Ευχαριστώ πολύ
Αλμπάνης Χάρης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ,δημαρχε ,προεδρε , δημοτικοι συμβουλοι , δωστε μια απαντηση να μαθουμε και μεις τι στο καλο γινεται . Δεν σας νοιαζει καθολου , τι θα σκεφτουμε για σας . Στο κατω κατω ο ανθρωπος σας ρωταει επονυμα .Ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο .

Τάκης Γρανιτσιωτης είπε...

Μιά απάντηση προς τον ΧΑΡΗ ΑΛΜΠΑΝΗ

Αυτός που θα σου δώσει τις σωστές απαντήσεις και γνώστης του θέματος είναι ο Παναγιώτης Λαγογιαννης

Ο οποίος έχει διατελέσει υπάλληλος του οργανισμού.Ολοι οι άλλοι οι οποίοι μπορεί να τυγχάνει να είναι

Και μέλη έχουν πλήρη άγνοια

Τάκης Γρανιτσιωτης

Τριτο Ματι είπε...

Ηταν ενα απο τα θεματα που ειχα αναδιξει σε προηγουμενο χρονο......... Τοτε δεν ειχε απαντησει κανενας......... Οι ημερομηνιες που εγραφα ειναι ολες αληθηνες.........Τοτε τα ακουσα κανονικα απο το φιλο μου τον ΑΛΕΚΟ.......... Τωρα θα περιμενω να διαβασω το σχολιο του φιλου μου και βεβαια θα περιμενω να διαβασω καπια απαντηση απο καποιον ΥΠΕΥΘΥΝΟ-ΑΡΜΟΔΙΟ που κραταει τις τοιχες αυτου του τοπου στα χερια του............Φιλε ΤΑΚΗ εκτιμω το δρομο που προσπαθεις να ανοιξεις , σε σεβομαι σαν ανθρωπο και σεβομαι την προσπαθεια που κανεις καθημερινα για να εξυπηρετησεις τον κοσμο ,αλλα ο ΠΑΝΑΓΗΣ δεν ειναι ουτε ΔΗΜΑΡΧΟΣ ουτε ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ...Εξαλου πρεπει να σου πω [ και το γνωριζω απο ανθρωπο δικο του ] οτι ο ΠΑΝΑΓΗΣ διαβαζει τον ΝΤΕΛΑΛΗ... Αν ηθελε κατι θα ειχε γραψει...........

Top