"Πιστέψτε με, τα οχήματα της Toyota είναι ασφαλή" δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας Akio Toyoda στην συνέντευξη Τύπου που -κατά πολλούς- άργησε να δώσει. O 53χρονος Α. Toyoda είναι εγγονός του ιδρυτή της φίρμας και ανέλαβε τα ηνία της αυτοκινητοβιομηχανίας το καλοκαίρι του 2009
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το πρωί της Παρασκευής 5 Φεβρουαρίου 2010 από την ιαπωνική πόλη Νagoya, o Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τις ανακλήσεις που πραγματοποιεί η Toyota σε παγκόσμιο επίπεδο, υποσχόμενος να
αυξήσει το σύστημα ελέγχου ποιότητας των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας θεσπίζοντας μια ειδική επιτροπή της οποίας θα είναι επικεφαλής ο ίδιος.
"Εκφράζω τη βαθιά λύπη μου για την αναστάτωση και τους φόβους που προκαλέσαμε στους πελάτες εξαιτίας των ανακλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο", δήλωσε ο A. Toyoda στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Akio Τoyoda ανακοίνωσε επίσης ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα πιο είναι το μέτρο που η Toyota θα λάβει προκειμένου να προχωρήσει στον επιδιόρθωση του λογισμικού του συστήματος πέδησης του Prius 3ης γενιάς το οποίο βρίσκεται στο μικροσκόπιο των ιαπωνικών και των αμερικανικών αρχών μετά από καταγγελίες καταναλωτών που ανέφεραν πρόβλημα στα φρένα του υβριδικού μοντέλου.
"Η Toyota μελετά το τρόπο για να ρυθμιστεί το πρόβλημα των φρένων του Prius, όπως έγινε ήδη για τα Prius που έχουν κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο. Έδωσα οδηγίες για να βρεθεί μια λύση το συντομότερο δυνατόν", δήλωσε σχετικά με το ζήτημα.
Το πρόβλημα σχετικά με το Prius που έχει επιβεβαιωθεί και από την Toyota η οποία μέσω εκπροσώπου της ανακοίνωσε ότι ήδη έχει προβεί στην επιδιόρθωση του από τον Ιανουάριο συμπληρώνοντας, ωστόσο ότι πρόκειται για μία καθυστέρηση στην ανταπόκριση των φρένων του Toyota Prius 3ης γενιάς η οποία προκύπτει από την εναλλαγή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης και του ABS.
Όπως τόνισε εκπρόσωπος της Toyota, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου το φαινόμενο αυτό της καθυστέρησης στην ανταπόκριση των φρένων μπορεί να προκύψει κατά την οδήγηση σε συνθήκες πάγου ή σε δρόμους με λακκούβες, αλλά πρόκειται για κάτι παροδικό.
"Αν ο οδηγός συνεχίσει να πατάει το πεντάλ του φρένου, το σύστημα πέδησης θα ανταποκριθεί κανονικά", δήλωσε ο επιχειρησιακός διευθυντής της Toyota, Hiroyuki Yokoyama, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου, προσθέτοντας ότι για την επιδιόρθωση αυτού του προβλήματος αρκεί η αναβάθμιση του λογισμικού του ABS το οποίο η Toyota έχει ήδη στα χέρια της και από το οποίο επωφελούνται τα Toyota Prius 3ης γενιάς τα οποία βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής της από τα τέλη Ιανουαρίου.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το πρωί της Παρασκευής 5 Φεβρουαρίου 2010 από την ιαπωνική πόλη Νagoya, o Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τις ανακλήσεις που πραγματοποιεί η Toyota σε παγκόσμιο επίπεδο, υποσχόμενος να
αυξήσει το σύστημα ελέγχου ποιότητας των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας θεσπίζοντας μια ειδική επιτροπή της οποίας θα είναι επικεφαλής ο ίδιος.
"Εκφράζω τη βαθιά λύπη μου για την αναστάτωση και τους φόβους που προκαλέσαμε στους πελάτες εξαιτίας των ανακλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο", δήλωσε ο A. Toyoda στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Akio Τoyoda ανακοίνωσε επίσης ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα πιο είναι το μέτρο που η Toyota θα λάβει προκειμένου να προχωρήσει στον επιδιόρθωση του λογισμικού του συστήματος πέδησης του Prius 3ης γενιάς το οποίο βρίσκεται στο μικροσκόπιο των ιαπωνικών και των αμερικανικών αρχών μετά από καταγγελίες καταναλωτών που ανέφεραν πρόβλημα στα φρένα του υβριδικού μοντέλου.
"Η Toyota μελετά το τρόπο για να ρυθμιστεί το πρόβλημα των φρένων του Prius, όπως έγινε ήδη για τα Prius που έχουν κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο. Έδωσα οδηγίες για να βρεθεί μια λύση το συντομότερο δυνατόν", δήλωσε σχετικά με το ζήτημα.
Το πρόβλημα σχετικά με το Prius που έχει επιβεβαιωθεί και από την Toyota η οποία μέσω εκπροσώπου της ανακοίνωσε ότι ήδη έχει προβεί στην επιδιόρθωση του από τον Ιανουάριο συμπληρώνοντας, ωστόσο ότι πρόκειται για μία καθυστέρηση στην ανταπόκριση των φρένων του Toyota Prius 3ης γενιάς η οποία προκύπτει από την εναλλαγή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης και του ABS.
Όπως τόνισε εκπρόσωπος της Toyota, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου το φαινόμενο αυτό της καθυστέρησης στην ανταπόκριση των φρένων μπορεί να προκύψει κατά την οδήγηση σε συνθήκες πάγου ή σε δρόμους με λακκούβες, αλλά πρόκειται για κάτι παροδικό.
"Αν ο οδηγός συνεχίσει να πατάει το πεντάλ του φρένου, το σύστημα πέδησης θα ανταποκριθεί κανονικά", δήλωσε ο επιχειρησιακός διευθυντής της Toyota, Hiroyuki Yokoyama, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου, προσθέτοντας ότι για την επιδιόρθωση αυτού του προβλήματος αρκεί η αναβάθμιση του λογισμικού του ABS το οποίο η Toyota έχει ήδη στα χέρια της και από το οποίο επωφελούνται τα Toyota Prius 3ης γενιάς τα οποία βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής της από τα τέλη Ιανουαρίου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου