αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Για τις εκθέσεις που φιλοξενήθηκαν στο λαογραφικο μουσείο

Το παρακάτω email εστάλη στο Ντελάλη την Τετάρτη 21 Απριλίου. Αναφέρεται στις εκθέσεις που φιλοξενούνταν στο λαογραφικό μουσείο και κάποιες παρατηρήσεις που ενδεχομένως να είχαν διορθώσει κάποια πράγματα.
Δυστυχώς το μήνυμα δεν δημοσιεύθηκε λόγω τεχνικού θέματος, δηλαδή δεν ειδοποιήθηκα μέσω της υπηρεσίας από την οποία εστάλη, για το νέο μήνυμα. Ζητώ συγνώμη από την συντάκτρια.

Της Κατερίνας Κομνά


Χθες (σ.σ. 20/04/2010), περνώντας από το «Παλιό Δημοτικό σχολείο» για κάποια δουλειά που είχα, έριξα και μια ματιά στις εκθέσεις που φιλοξενούνται, (χωρίς να έχω δει τις αφίσες απ’ έξω) -μια του «Αγροτουριστικού Συνεταιρισμού Αράχωβας» και η άλλη του «Τάκη Μυλώνα»-, καθώς λοιπόν είμαι στην αίθουσα -μπαίνοντας δεξιά- με τα κεντήματα, τα κολλαριστά, τα πουκάμισα και τις ποδιές, σε μια γωνία βλέπω... πίνακες ζωγραφικής (που κατά τ’ άλλα είναι καλοί, αλλά ουδεμία σχέση με το θέμα).
Η εντύπωση μου ήταν, ότι μάλλον έμειναν αμανάτι από την προηγούμενη έκθεση! και μάλιστα ρώτησα: Γεωργία, αυτούς τους πίνακες τους ξεχάσανε από την προηγούμενη έκθεση? Απάντηση: Όχι, τώρα γίνεται η έκθεση!
Και λέω εγώ τώρα... δεν είναι κρίμα για τις γυναίκες του Συλλόγου, που στο κάτω – κάτω μια φορά το χρόνο και τη συγκεκριμένη εποχή, γίνεται αυτή η έκθεση (με τα Αραχωβίτικα κεντήματα, πουκάμισα, ποδιές, χαλιά κτλ) να τους βάζουν ανάμεσα στα φλιωτά, πίνακες ζωγραφικής? Δεν είναι κρίμα γι’ αυτήν την ζωγράφο (Ελένη) να μην αναδεικνύονται τα έργα της? γιατί δεν φαίνονται εκεί που είναι τοποθετημένα και δεν έχουν σχέση με το θέμα που φιλοξενείται στην αίθουσα.

Με εκτίμηση,
Κατερίνα Κομνά
Top