αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Η ρήση της ημέρας

Όπου κι αν βρίσκεσαι, σκάβε βαθιά.
Κάτω είναι η πηγή.
Άσε τους σκοταδιστές να φωνάζουν πως "κάτω είναι η κόλαση".

Φρήντριχ Νίτσε, 1844-1900, Γερμανός φιλόσοφος

ΥΓ. Πολλοί διαμαρτύρονται για τη χθεσινή δημοσίευση του Πρακτικού με την Απόφαση της βράβευσης του Dr. Lachauer. Κάποιοι λένε πώς το έκανα για τις επισκέψεις, άλλοι ότι μου την έφεραν.
Μα δεν έχω ανάγκη περισσότερες επισκέψεις, αντίθετα μου προσθέτουν βάρος ευθύνης. Δεν είμαι τυχοδιώκτης/τρια ούτε ψώνιο. Κι από την άλλη, δεν μου την έφεραν, καθώς δεν πιστεύω ότι έχουμε τίποτα να κρύψουμε από τους υπόλοιπους συν-δημότες. Οι καλές σχέσεις βασίζονται σε εμπιστοσύνη και στη γνώση, όχι στο σκοτάδι.
Προτιμάτε να λογοκρίνω εγώ τους προβοκάτορες, που προσπαθούν να σπείρουν διχόνοια μεταξύ των χωριών, ή να δίνετε εσείς ξεκάθαρες απαντήσεις και να κρίνετε μόνοι σας τι συμβαίνει? Η απάντηση είναι προφανής...

Ντελάλης
Top