αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Ο Δήμαρχος Αράχωβας για τον Ντελάλη και για τις ερωτήσεις των πολιτών

Του Δήμαρχου Αράχωβας, Γεωργίου Ανδρέου - Λεόντιου

Ντελάλη
Από καιρό ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σου με σκοπό να σου εκφράσω τις ευχαριστίες και τον θαυμασμό μου για την αξιόλογη προσπάθεια σου.
Είναι πολύ σημαντική η δυνατότητα που δίνεις στον κάθε ένα να ενημερώνεται και να εκφράζει τις απόψεις του μέσα από το χώρο που δημιούργησες.
Δυστυχώς τα sites του Δήμου από έλλειψη προσωπικού δεν παρέχουν την πληροφόρηση που θα έπρεπε.
Είναι πολύ σημαντικό να λέγονται οι απόψεις ακόμη και αν δεν είναι πέρα για πέρα ακριβείς.
Το σημαντικό είναι να διατυπώνουμε απόψεις και στο διαδίκτυο μπορούμε να διατυπώνουμε ελεύθερα τη γνώμη μας, θεωρώ άθελά μας, και πέρα από τα όρια.
Με τον καιρό θα αποκτήσουμε τον πρέποντα αυτοσεβασμό και στο μέσο αλλά και στην άποψη που διατυπώνουμε ακόμη και αν αυτή είναι ανώνυμη.
Υπάρχουν κατά καιρούς ερωτήματα που απευθύνονται και σε εμένα και πολλοί δυσανασχετούν γιατί δεν απαντώ.
Αγαπητοί φίλοι λυπάμαι αλλά δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να βρίσκομαι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή μου πολλές ώρες και το κυριότερο δεν έχω την ευχέρεια στη δακτυλογράφηση και αυτός είναι ο σημαντικότερος ανασταλτικός παράγοντας που δεν απαντώ.
Μπορώ να σας απαντώ και στα πιο απίθανα ερωτήματα που αφορούν το Δήμο επώνυμα ή ανώνυμα, είτε μέσω του κινητού μου τηλεφώνου ο αριθμός του οποίου είναι 694427800 ή στέλνοντας SMS, ή στο mail μου george.andreoug@alhellas.gr μαζί όμως με ένα αριθμό τηλεφώνου για να σας πάρω πίσω και να σας δώσω την απάντηση, χωρίς να έχω την απαίτηση να μου πείτε το όνομα σας.

Και πάλι ΝΤΕΛΑΛΗ τις θερμές μου ευχαριστίες και καλό κουράγιο.

Ο Δήμαρχος Αράχωβας
Γιώργος Ανδρέου-Λεόντιος

18 σχόλια:

ονομα είπε...

Κύριε Δήμαρχε

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Όπως πολύ σωστά είπες με τον καιρό θα αποκτήσουμε όλοι τον πρέποντα σεβασμό στο μέσο και στην άποψη που διατυπώνουμε, ακόμη κι αν είναι ανώνυμη.

Χαίρομαι ιδιαίτερα που ΔΕΝ συμφωνείς με τις απόψεις του κ. Γεωργακού για τη συμμετοχή στα blogs, όπου γράφουν ανώνυμα οι πολίτες.

Σε συγχαίρω για την διάθεση που δείχνεις για διαφάνεια και για το ενδιαφέρον σου να απαντάς στα ερωτήματα όλων.

Πρέπει να σου πω ότι ήδη σε πολλά blogs αποτελούμε παράδειγμα προς μίμηση και λαμβάνω email που μας συγχαίρουν για το ενδιαφέρον που δείχνουμε, αφενός εμείς ως πολίτες με τις ερωτήσεις μας και αφετέρου εσείς ως δημοτική αρχή με τις απαντήσεις σας.

Κλείνω με την ευχή να λειτουργήσουν γρήγορα και ιδανικά τα sites του Δήμου.

Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια και σε σας ως δημοτική αρχή στο έργο σας.

Με εκτίμηση
Ντελάλης

Ανώνυμος είπε...

Κ. Δήμαρχε, μας λέτε ότι δεν έχετε την ευχέρεια στη δακτυλογράφησε για να μας απαντάτε γραπτά. Σας προτείνω να…… μάθετε κ. Δήμαρχε, η να το αναθέσετε σε κάποιον άλλον . Εδώ και πολλά χρόνια άλλωστε μας έχετε συνηθίσει να βλέπουμε κάτω από τα περισσότερα έγγραφα του Δήμου την περιβόητη φράσει «αντ’ αυτού».

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε από πάνω
Το σχόλιό σου εντάσσεται άραγε στα πλαίσια της λεγόμενης "εποικοδομητικής" κριτικής, με ουσία και χωρίς εμπάθεια; Χαχαχαχα... Ιδού κύριοι, κλασικό παράδειγμα του φαινομένου του γκαβαραπισμού-τη μάστιγα της αράχωβας..το παραθέτω στη χλεύη σας

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε μελετητή του γκαβαραπισμού με τη χλεύη δεν βγαίνει ουσία. Πιστεύω ότι όσοι διαβάζουν το ντελάλη μπορούν να κρίνουν από μόνοι τους. Όσο για τις απαντήσεις του δημάρχου προτείνω στο ντελάλη να πάρει ένα κινητό και να ρωτάει αυτός το δήμαρχο έτσι ώστε να μαθαίνουμε και εμείς. Ουσιαστικά ο δήμαρχος λέει ρωτάτε ότι θέλετε με όποιον τρόπο θέλετε απαντήσεις θα παίρνετε τηλεφωνικά μόνο!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο …από πάνω ανώνυμος και δεν έχω καμία εμπάθεια. Το μόνο που θέλω είναι η ενημέρωση . τίποτα παραπάνω. Παραμένω όμως γκαβάραπας .

Ανώνυμος είπε...

Το κάνατε ανατολικό ζήτημα πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στο Δήμαρχο και τους συμβούλους διαφορετικά την επόμενη φορά αλλάξτε τους

Αυτόλυκος είπε...

Ντελάλη σκέψου σοβαρά να καταργήσεις το ανώνυμος και να απαντούν όλοι ή επώνυμα ή με ψευδώνυμα. Δεν γίνεται έτσι μπερδεύονται οι ανώνυμοι.

ΔΗΜΟΤΗΣ Β' είπε...

Κι εγω συμφωνω στην ''επωνυμη'' ανωνυμια.
Πρεπει να υπαρχει ενα ψευδωνυμο για λογους καθαρα μη συγχυσεως.
Παντως παιδια, πρεπει να αναγνωρισουμε στον δημαρχο, την καλη προθεση του να απαντα στα σχολια μας.
Εστω και τηλεφωνικα εγω πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο το καθολου!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΟΤΗ Β' .Σιγουρα απο το καθολου ειναι καλητερη η τηλεφωνικη απαντηση , αλλα δεν σου φαινετε παραξενο που ο δημαρχος θελει να απανταει μονο τηλεφωνικα .Και μην μου πεις οτι πιστεψες την δικαιολογια οτι δεν εχει ευχερεια στη δακτυλογραφηση ! Εμεις τι ειμαστε κομπιουτεραδες ! Απλα τα γραπτα μενουν , ενω τα προφορικα αν κατι στραβωσει θα σε βγαλουν και χαζο οτι δεν το καταλαβες . Τακτικη που εφαρμοζετε σχεδον παντα .

Ελεύθερος Πολίτης είπε...

Κ. Δήμαρχε:
Ευχαριστούμε για την ευαισθησία σας να ανταποκριθείτε στις εκλύσεις μας για ενημέρωση.
Εγώ ο απλός κάτοικος της Αράχωβας και κατά ένα οικογενειακό ποσοστό ψηφοφόρος σας, με το ψευδώνυμο «Ελεύθερος Πολίτης», θα σας παρακαλούσα να μου αποστείλετε όλα τα έγραφα (σε φωτοτυπίες), αυτών των θεμάτων που στο παρελθόν και κατά την από 9/2/2010 ανάρτηση στο blog Ντελάλης, του ερωτώντος με το ψευδώνυμο «Τρίτο Μάτι» ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, αλλά και στις ερωτήσεις του Χ. Αλμπάνη στην από 8/3/2010 ανάρτηση στο ίδιο blog. Ο τρόπος που μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μου είναι:
1) ) Mail : elpol_arax@yahoo.gr «Ελεύθερος Πολίτης» (Για γραπτά μηνύματα)
2) Τηλέφωνο κινητό(τηλεφωνητής) 6978964705
Περιμένοντας τα κατατοπιστικά έγγραφα, Σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Υ.Σ α) Στηριζόμενος στην ευαισθησία σας, περιμένω με τον ίδιο
τρόπο να μου αποστείλετε τις απαντήσεις, για
οποιαδήποτε άλλη ερώτηση σας τεθεί από οποιονδήποτε
άλλον συμπολίτη μας. Αναλαμβάνω την υποχρέωση να τις
αποστείλω, προς ενημέρωση των Δημοτών, στα ηλεκτρονικά και
έντυπα μέσα, προς δημοσίευση
β) Μπορείτε επίσης, να δώσετε τα αντίστοιχα έγγραφα στους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης κ.κ Ι. Γεωργακό και Θ. Κοκκοβό. Νομίζω επίσης, ότι θα γίνουμε κοινωνοί του περιεχομένου των απαντήσεων σας αν τις δώσετε στον ανεξάρτητο σύμβουλο κ. Ε. Γιαννέλο, του οποίου η ευαισθησία σε θέματα ενημέρωσης και κατατοπιστικών απαντήσεων είναι γνωστή.
γ ) Οι λόγοι για τους οποίους δεν σας γράφω με το πραγματικό μου όνομα είναι εύλογοι και νομίζω ότι τους αντιλαμβάνεστε, αν όχι, δια παραδειγμάτων σε επόμενο σημείωμα μου θα σας τους εξηγήσω.
Ελεύθερος Πολίτης

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΕΛΑΛΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ ΕΠΝΙΞΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ?

ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ

Ανώνυμος είπε...

AΡΑΧΩΒΙΤΗ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΝΙΓΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΜΠΑΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΧΟΡΔΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΧΩΡΙΣΑΝΤΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΡΩ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΝΙΓΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ.

ονομα είπε...

Αραχωβίτη από την Αράχωβα και Ανώνυμε που σας "πνίγω" τα σχόλια, αλλά και όσοι άλλοι έχετε παράπονο, για πείτε μου ακριβώς τι σχόλια ήταν αυτά που κόπηκαν.

Γιατί αν κόπηκαν άδικα θα το παραδεχτώ ενώπιον όλων, αν έχετε εσείς όμως άδικο, θα μου ζητήσετε δημόσια συγνώμη.
Περιμένω την απάντησή σας το συντομότερο.

Ντελάλης

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΕΛΑΛΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΟΥΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΗΧΕ Η ΑΡΑΧΩΒΑ ΟΥΤΕ ΕΒΡΙΖΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ .
ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ COPY PASTE ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΩ .

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΦΘΟΡΜΗΤΕΣ ΚΑι ΑΠΑΝΤΟΥΝ Η ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΣΙΓΚΕΚΡΙΜ=ΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ.

ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΝΤΕΛΑΛΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΟΡΙΣΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΙΝΕ Ο κ. ΓΕΩΡΓΑΚΟΣ
ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΛΑΓΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΗ,
ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
(ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΡΟΜαρα μας)
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑνα ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΗΓΕ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ.

ΝΤΕΛΑΛΗ ΑΝ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ
(αλλα βρες το κειμενο που εγραψα και δημοσιευσετο )
ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ

ονομα είπε...

Αραχωβίτη από την Αράχωβα.

Σε διαβεβαιώνω ότι στην επίμαχη ανάρτηση ΔΕΝ έχει κοπεί ούτε ένα σχόλιο.

Αυτό μπορώ να στο αποδείξω στέλνοντας σου ΟΛΑ τα σχόλια που έχουν σταλεί με τις ώρες αποστολής. Το θέμα όμως δεν είναι να σου αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, προφανώς δεν είμαι.

Κοίταξε εδώ http://ntelalis-arahovas.blogspot.com/2010/03/blog-post_9584.html μήπως αναφέρεσαι σε ένα απο αυτά τα σχόλια.

Σε καλώ και σε παρακαλώ να ανασκευάσεις την άποψή σου και την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός γιατι δεν μπορώ να κάθομαι να σας βρίσκω σε ποιες αναρτήσεις κάνετε σχόλια.

Ήδη ο χρόνος που αφιερώνω είναι πολύς, μη το κάνεις δυσκολότερο.

Ντελάλης

Αυτόλυκος είπε...

Αγαπητοί φίλοι
αν ο Ντελάλης πνίγει όπως λέτε κάποια σχόλια, σε μένα και στο φίλο μου που συμμετέχουμε ενεργά και δραστήρια δεν συνέβη ποτέ, σας προτείνω να στείλετε ξανά το σχόλιο σας επώνυμα και αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε κοινοποιήστε το σε μας με άλλο τρόπο (sms, email, facebook) για να μπορούμε να κρίνουμε. Μέχρι τώρα ανώνυμε δεν με έπεισες γιατί δεν καταλαβαίνω το λόγο, τη σκοπιμότητα. Γιατί να σου κόψει σχόλιο και μετά να σου βγάλει αυτά που γράφεις παραπάνω; Απορία .
Ντελάλη καταλαβαίνω τη τελευταία παράγραφο για το χρόνο σου. Διάλεξες δύσκολο δρόμο, κουράγιο και συνέχισε, διότι όπως λέει και ο Ελεύθερος Πολίτης δικαιώνεσαι καθημερινά με την ανάγνωση και την καθημερινής μας ενασχόλησης με αυτά που γράφεις.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΙΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΤΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ.
ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΠΝΙΞΕΣ (ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΛΕΝΕ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΔΩ ΠΕΣ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΟΥ DELETE)
KAI PALI KALHMERA


ΑΡΑΧΩΒΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ

Ανώνυμος είπε...

Ρε σύ Αραχωβίτη από την..... Αράχωβα!!!!(και οι λιανοβρυσούλες Αράχωβα είναι), τι είναι αυτά που λες; Τι μια φορά λές ότι δεν κρατάς αρχείο και την άλλη ότι το έψαξες και δεν το βρήκες. Πάς καλά; Εδώ ο ντελάλης μας έχει δημοσιεύσει σχόλια που τσακίζουν κόκαλα και δεν θα δημοσιεύσει τα ανώδυνα σχολιάκια σου; Εξάλλου με τον τρόπο που γράφεις δεν καταλαβαίνουμε τι λες, διόρθωσε και λίγο τα γραπτά σου , διαφορετικά άστο για το καφενείο αυτό που θες να πεις. Εκτός και θες να σπάσεις τα νεύρα του Ντελάλη για να μας…… εγκαταλείψει.

Top