Η απίθανη επιχειρηματολογία αυτού που υπογράφει ως «Παρατηρητής» ξανάρθε στο προσκήνιο με νέα ανάρτηση.
Με ύφος περισπούδαστο, αλλά και με προτάσεις που πολλές φορές δεν βγάζουν νόημα, αυτή τη φορά περιέλαβε και τον υποψήφιο του ΚΚΕ στη γκάμα των... θυμάτων του, για εξαγωγή... καλόπιστων(!) συμπερασμάτων(!), αλλά και... εποικοδομητικής(!) κριτικής, αγνοώντας ότι το ΚΚΕ δεν δίνει «χρίσματα», αλλά οι υποψήφιοί του εκλέγονται μετά από προκαθορισμένες κομματικές διαδικασίες.
Υπογράφει ως «Παρατηρητής» αλλά ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί πληθυντικό για τους «συγγραφείς» του «άρθρου»! Άραγε ποιος είναι ο σκοπός του;
Δίνει αυθαίρετα, «προβάδισμα στα σημεία» για...
...την εκλογή Δημάρχου, λόγω των δύο υποψηφιοτήτων οι οποίοι προέρχονται από την Αράχωβα, λες και οι υποψήφιοι είναι από διαφορετικά χωριά, για να δικαιολογείται αυτό το... προβάδισμα, σε επίπεδο χωριών. Ταυτόχρονα το παίρνει πίσω (το προβάδισμα) μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του ΚΚΕ, χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι με τις υπάρχουσες υποψηφιότητες, το ΚΚΕ με τη εκλογική δύναμη που έχει στην περιοχή, δεν μπορεί να διεκδικήσει τη Δημαρχία, άρα το... προβάδισμα παραμένει.
...την εκλογή Δημάρχου, λόγω των δύο υποψηφιοτήτων οι οποίοι προέρχονται από την Αράχωβα, λες και οι υποψήφιοι είναι από διαφορετικά χωριά, για να δικαιολογείται αυτό το... προβάδισμα, σε επίπεδο χωριών. Ταυτόχρονα το παίρνει πίσω (το προβάδισμα) μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του ΚΚΕ, χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι με τις υπάρχουσες υποψηφιότητες, το ΚΚΕ με τη εκλογική δύναμη που έχει στην περιοχή, δεν μπορεί να διεκδικήσει τη Δημαρχία, άρα το... προβάδισμα παραμένει.
Ομιλεί παραπλανητικά και εσκεμμένα για «χρίσματα», «εύνοιες» και ασκήσεις «επί χάρτου», ενώ μέχρι στιγμής έχουμε μόνο ένα «χρίσμα», αυτό της κ. Γρανιτσιώτη, αλλά τρεις υποψηφιότητες.
Χρησιμοποιεί τη λέξη «προφητολογία», αγνοώντας τη σημασία της λέξεως, αλλά ακόμα και αν την γνωρίζει, την χρησιμοποιεί αδόκιμα, γιατί οι εκλογές είναι μετρίσιμα μεγέθη που στηρίζονται σε γνωστά δεδομένα (σύνολο ψήφων, γκάλοπ, στατιστικά στοιχεία κ.λπ.), και άρα τα συμπεράσματα ανήκουν στην δικαιοδοσία των Μαθηματικών περισσότερο, παρά στην «Παραψυχολογία» που «ελαφρά τη καρδία» μας παραπέμπει, ο/οι φίλτατος /οι Παρατηρητής/ες.
Σε επόμενη πρόταση, γίνεται προσβλητικός προς τους συμπολίτες του, λέγοντας, ότι όποια σπίτια στο εσωτερικό τους... έχουν πολιτικές αντιπαραθέσεις μεταξύ των μελών τους, όχι μόνο δεν είναι πολιτισμένα, αλλά πολύ χειρότερα στερούνται κουλτούρας, λες και το δικαίωμα της αντίθετης γνώμης (το οποίο ως δικαίωμα, πιο κάτω ο ίδιος, το επικαλείται και το διεκδικεί για τον εαυτό του), όπως αυτό εκφράζεται μέσα από τις όποιες αντιπαραθέσεις, δεν είναι στοιχείο πολιτισμού και κουλτούρας.
Ταυτόχρονα δίνει οδηγίες «προς ναυτιλλόμενους» για τον τρόπο που οι πολίτες ως υποψήφιοι πρέπει να πορευτούν μέχρι τις εκλογές, χαρακτηρίζοντας με αυτό τον τρόπο, εμμέσως πλην σαφώς, τους ψηφοφόρους άβουλους και αμέτοχους.
Ομιλεί για ήθος και... κύρος, αλλά ο ίδιος/οι δεν σέβεται τους υποψηφίους Δημάρχους, προσβάλλοντάς τους, με την ειρωνική πρόταση για σύσταση «ερανικής επιτροπής συλλογής ψήφων», λες και οι Πολίτες δεν έχουν ούτε κρίση, ούτε γνώση, ούτε γνώμη, για τα προβλήματα που απασχολούν τον τόπο τους και άρα έχουν ανάγκη νουθεσίας.
Και καταλήγει με την παράκληση για ανάρτηση του «σχολίου του», για να δοθεί δήθεν απάντηση στους αναγνώστες και σχολιαστές των blogs που η συμπεριφορά τους χαρακτηρίζεται από τις λέξεις: «ύβρεις, λασπολογία, απαξίωση, διασυρμός, καταδίκες», παραβλέποντας, την πραγματικότητα, ότι είναι ο ίδιος/οι δηλαδή που το νόημα αυτών των λέξεων, με τα δύο κείμενα που δημοσίευσε, το τοποθέτησε στο βεληνεκές ισχυρού ανεμιστήρα, με τη μορφή λάσπης, σπιλώνοντας τις προθέσεις ανθρώπων, που δεν τους ξέρει καν.
Θα μπορούσα να εκλάβω τα δύο «κείμενα» ως σατυρικά και άρα να τα διαβάσω και να τα ξεχάσω, όμως μετά τη δεύτερη ανάγνωση, διέγνωσα εμπάθεια και ίσως υστεροβουλία του/των συγγραφέα/ων, που με θίγουν ως Πολίτη αυτού του τόπου, γι’ αυτό και απαντάω.
Θα μπορούσα επίσης να απαντήσω επώνυμα. Δεν το κάνω όμως και αυτό από πρόθεση, για να κρατηθούν οι ισορροπίες της ανωνυμίας, η οποία είναι επιλογή του συγγραφέα.
Με εκτίμηση προς τον Ντελάλη
και τους Αναγνώστες του.
Ελεύθερος Πολίτης
5 σχόλια:
Ε.Π Καλά τον στόλισες βρήκε τον μάστορά του , μπράβο σου !
Προς
Ελεύθερο Πολίτη,
Εάν το κείμενό μας έχει ορθογραφικά, συντακτικά η εννοιολογικά λάθη οφείλονται μάλλον σε παραβλέψεις και ζητάμε την επιείκειά σου.
Όμως για το συνολικό νόημα του κειμένου καλόν είναι να το διαβάσεις μερικές φορές ακόμη.Βγάλε και τα γυαλιά σου (σου δημιουργούν εκτροπές) και ίσως το καταλάβεις.Θα διαπιστώσεις ότι δεν αμφισβητείται η διαδικασία επιλογής του κ. Λουκά Ζάκκα στον χώρο στο όποιο ανήκει και υπηρετεί ως γραμματέας. Είμαστε βεβαιοι ότι επιλέχτηκε με τις εσωτερικές διαδικασίες που τηρούνται στην ΚΟ ως ο καταλληλότερος. Αυτό από μόνο του σημαίνει ότι κουβαλάει το χρίσμα και την εύνοια του ΚΚΕ. (Το γράφει και η ανάρτηση στο Ντελάλη ως επικεφαλίδα). Όμως και αυτό δεν είναι κακό η επιληψιμο.Αντιθέτως είναι έντιμο και προτιμότερο γιατί είναι η αλήθεια.Δεν χαρακτηρίσαμε τον υποψήφιο του ΚΚΕ ως λαθρεπιβάτη.Γιατί ενοχλήθηκες.Τον κ. Λ.Ζάκκα δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά.Του ευχόμεθα καλή επιτυχία.
Τις περικοπές του κειμένου για τον πολιτικό και αυτοδιοικητικό πολιτισμό και την κουλτούρα προφανώς την εξέλαβες με αντίστροφα νοήματα.Δεν θίγουμε κανέναν αλλά επισημαίνουμε ότι ακόμη και στα σπίτια που υπάρχουν αντιθέσεις, αυτές παραμένουν έξω από τις οικογένειες και δεν δημιούργησαν κραδασμούς.Ειναι κατά-κτηση και ωριμότητα. Πρεσβεύουμε την ευπρέπεια και την προτείναμε «υπονοητικά» στην ανάρτησή μας χωρίς αναφορές σε πρόσωπα.
Οι κορώνες σου σκοπίμως η ασκόπως είναι εκτός κειμένου. Μας αδικείς και για την σφυγομέτρηση.Οτάν οι υποψήφιοι είναι δυο και είναι από την Αράχωβα με απλά μαθηματικά βγαίνει το συμπέρασμα. Τώρα που είναι τρεις και σε λίγο τέσσερις η και περισσότεροι , οι συσχετισμοί αλλάζουν.
Επ ευκαιρία σε παρακαλουμε δημοσίευσε τον μαθηματικό τύπο των μετρή-σιμων μεγεθών των εκλογών με τα γνωστά σου δεδομένα ώστε να μάθουμε και εμείς το αποτέλεσμα (εσύ το γνωρίζεις;) για να μην έχουμε αγωνία.
Τέλος θα συμφωνήσουμε ότι οι ψηφοφόροι έχουν και κρίση και γνώση και γνώμη όμως δεν πρέπει να παγιδευτούν.Οι εκλογές είναι η κατ εξοχήν δημόσια υπόθεση.
Με εκτίμηση
Παρατηρητής
Τρείς πενήντα ενενήντα.
Συμπληρωματικά:
1)Επιείκεια να ζητήσεις/σετε από τον Παπά Κώστα.
2) Οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ δεν «κουβαλούν» τίποτα, γιατί απλά αισθάνονται ίσοι μεταξύ τους αλλά και στρατευμένοι.
3) Αφήστε τις …… εντιμότητες, τους …… λαθρεπιβάτες, τις…….. κροκόδειλος ευχές, τις ………..εντιμότητες, καθώς και το τι είναι επιλήψιμο ή όχι, να το κρίνουν εκείνοι.
4) Όσο για τους ποιους θίγετε ή όχι , σας παραπέμπω στο προηγούμενο κείμενό σας.
Παράκληση: Μια και όπως παραδέχεστε είσαστε «πολλοί» , αλλάξτε το ψευδώνυμο σε «Παρατηρητές»
Αφού αγαπάτε τόσο πολύ όλοι οι υποψήφιοι τον τόπο μας ας βάλετε απο μια εγγυητική της τάξεως των 30.000 ευρώ για αρχή ,υποτίθεται για τον προεκλογικό σας αγώνα και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούνε να γίνουν έργα αναλογικά σε κάθε χωριό πρός τιμήν Σας ,διότι με την πολιτική ασχολούνταν όσοι είχαν να προσφέρουν και οικονομικά στον τόπο τους γιατί δεν υπήρχε μεγαλύτερη τιμή απο αυτό ! σήμερα γίνεται ακριβώς το αντίθετο... ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΤΑ !
Δημοσίευση σχολίου