αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Πρωτοβουλία αυτοδιοίκησης και αυτορρύθμισης

Του Στέργιου Μπακολουκά

"Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς" - Γκάντι


Έχω γράψει σε παλαιότερο σημείωμά μου ότι: «Τα κύτταρα μιας Δημοκρατικής κοινωνίας είναι τα κόμματα (παρατάξεις). Αυτά δημιουργούνται μετά από περίπλοκες διεργασίες, ζυμώσεις, συμφωνίες και χιλιάδες άλλες μικρές συνιστώσες, οι οποίες μέσα από διάφορες συναινέσεις, ταυτοποιήσεις αλλά και εκατέρωθεν υποχωρήσεις, καταλήγουν σε κοινές συνισταμένες.
Αυτές οι συνισταμένες αντικατοπτρίζουν πάντα τις επιθυμίες και τις επιδιώξεις της κοινωνίας. Οι δέσμες αυτές των συνισταμένων, αποτελούν τον κοινό ιδεολογικό τόπο των κομμάτων».

Οι πάρα πάνω σκέψεις έχουν αφετηρία τις αναφορές, για τη συγκρότηση της κοινωνίας, στην έννοια του «Κοινωνικού Συμβολαίου» όπως αυτή διατυπώνεται και εκφράζεται στο έργο των κορυφαίων φιλοσόφων του 17ου και 18ου αιώνα (Diderot, Hobbes, Locke, Rousseau κ. ά.), τότε δηλαδή που οι μεγάλοι εγκυκλοπαιδιστές της Ευρώπης στα πλαίσια της πνευματικής επανάστασης της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού έβαλαν τα θεμέλια της αναδημιουργίας μιας Δημοκρατικής κοινωνίας, στηριζόμενοι στη φιλοσοφική σκέψη που εκπορεύεται από την Αρχαία Ελληνική γραμματεία.
Η έννοια «Κοινωνικό Συμβόλαιο» αναφέρεται σε ένα σύνολο απόψεων, συμφωνιών και κανόνων, που λειτουργούν ως βάση σύναψης και τήρησης συμφωνίας μεταξύ των ανθρώπων, για τη συγκρότηση ενός λειτουργικού διοικητικού κράτους, το οποίο θα επιμερίζει κοινωνικές υποχρεώσεις και δικαιώματα με σκοπό την καθιέρωση ισότιμων κανόνων συνεργασίας και συμβίωσης μεταξύ των ανθρώπων.
Χαρακτηριστικό στοιχείο των θεωριών γύρω από το Κοινωνικό Συμβόλαιο είναι η άποψη ότι οι Πολίτες ως ανεξάρτητες, αυτόβουλες και ελεύθερες οντότητες ιδρύουν την κοινωνία και εν συνεχεία το κράτος, συνάπτοντας συμφωνία αρχών και νόμων στη βάση των οποίων αναπτύσσουν τις σχέσεις τους.

Στη σύγχρονη Δημοκρατία η πυραμίδα λειτουργίας του κράτους, από κάτω προς τα πάνω, είναι το τρίπτυχο: Πολίτες – Κόμματα (Παρατάξεις) – Κρατική Εξουσία. Τα κόμματα πηγάζουν και συγκροτούνται από το λαό, αναβαπτίζονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα σε αυτόν και μέσα από αυτά συγκροτείται το κράτος και συνάπτεται «Κοινωνικό Συμβόλαιο» με αυτό. Για τη διατήρηση και λειτουργία αυτού του Συμβολαίου υπεύθυνος είναι ο λαός.

Στην Ελληνική κοινωνία σήμερα αυτό το «Κοινωνικό Συμβόλαιο» μεταξύ Πολιτών και Κράτους έχει καταπατηθεί μονομερώς από το κράτος, με κύριους υπεύθυνους αυτής της αθέτησης συμφωνίας τα κόμματα και τα όργανα ελέγχου και λειτουργίας τους.

Τα κόμματα στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια διαβρώθηκαν σιγά - σιγά από ανθρώπους που είχαν ως σκοπό όχι να υπηρετήσουν το λαό αλλά το προσωπικό τους συμφέρον. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία πελατειακών σχέσεων μεταξύ Πολιτών και εξουσίας, την αδιαφάνεια των λειτουργιών του κράτους, την ανισομερή κατανομή του παραγόμενου πλούτου, αλλά και την συσσώρευση της οικονομικής δύναμης, μέσω καλοστημένων τεχνασμάτων (χρηματιστήριο, ολυμπιακοί αγώνες, μεγάλα έργα, δομημένα ομόλογα, Βατοπαίδι κ. λπ.) στα χέρια διακοσίων πενήντα οικογενειών.
Αυτό για να επιτευχθεί έπρεπε να πέσει στάχτη στα μάτια των Πολιτών και ο πιο εύκολος τρόπος γι αυτό ήταν η αλλοτρίωση και η εξαγορά τους. «Αν θέλει κάποιος να άρχει πάνω σε δούλους, οφείλει προηγουμένως να τους κατασκευάσει».
Όλα αυτά τα χρόνια για να πετύχουν τους σκοπούς τους οι ιθύνοντες των κομμάτων, αλλά και ο μηχανισμός εξουσίας που ήταν πίσω από αυτά, αυτό ακριβώς έκαναν. Χρησιμοποίησαν τον κρατικό μηχανισμό για να δημιουργήσουν οικονομικούς Δούλους, διορίζοντας χωρίς φραγμό τριπλάσιους και...

...τετραπλάσιους Δημοσίους Υπαλλήλους απ’ ότι ήταν αναγκαίοι, αφήνοντας ταυτόχρονα τις κρατικές υπηρεσίες ανοργάνωτες στο έλεος των, κάθε είδους, τρωκτικών.
Έλεγξαν το συνδικαλιστικό κίνημα διορίζοντας σε αυτό στρατιές ολόκληρες από ανεπάγγελτους ιδεολογικούς φωστήρες, τους οποίους ήλεγχαν απόλυτα και με την ανοχή και πολλές φορές τη βοήθεια των οποίων, μετέτρεψαν αργά αλλά σταθερά τους Πολίτες σε υπηκόους, τη δε πολιτεία σε έρμαιο συμφερόντων και ιδιοτελειών. Κατάφεραν να κάνουν αυτούς τους μεταλλαγμένους υπηκόους, απόλυτους «ιδιώτες», οι οποίοι ασχολούνταν μόνο με την προσωπική τους ζωή και την υποτιθέμενη ευδαιμονία τους, έχοντας εκχωρήσει το δικαίωμα των αποφάσεων σε μια δράκα ανθρώπων οι οποίοι κάθε άλλο παρά τα συμφέροντά τους προάσπιζαν.
Αυτό φάνηκε όταν αποκαλύφτηκε το δυσθεώρητο μέγεθος του εξωτερικού χρέους, καθώς και το τεράστιο εσωτερικό δημοσιονομικό άνοιγμα.

Διακόσιες πενήντα οικογένειες, μέσα από εταιρίες που συνδέονταν μεταξύ των με υπόγειες διαδρομές, κατασκεύασαν τα μεγάλα έργα, ήλεγξαν τα μέσα επικοινωνίας (τηλεόραση και εφημερίδες), κατεύθυναν τις Τράπεζες και γενικά το χρηματοπιστωτικό σύστημα προς όφελός τους, ποδηγετώντας έτσι την κοινωνία. Και όλα αυτά στις πλάτες ενός λαού που όχι μόνο τον απομυζούσαν αλλά ταυτόχρονα τον καταχρέωναν με καταναλωτικά δάνεια, πλαστικό χρήμα και ψεύτικη ευδαιμονία. Σήμερα διαπιστώνουμε ότι η κοινωνία μας λειτουργεί με σοβαρό έλλειμμα δημοκρατίας. Η αναξιοκρατία η εκτεταμένη διαφθορά και η αδιαφάνεια «πνίγουν» κάθε σημαντική πρωτοβουλία, η οποία δεν προέρχεται από τα καταγώγια της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας.

Και ενώ όλα φαντάζουν μαύρα και απογοητευτικά, μας δίνεται η ευκαιρία με το σχέδιο «Καλλικράτης» να ανατρέψουμε τη συγκεκριμένη κατάσταση. Με αυτό ακριβώς το σχέδιο νόμου μπορούμε να τους αποκαλύψουμε, αφαιρώντας τους ταυτόχρονα την εξουσία, η οποία θα επιστραφεί στους Πολίτες που ανήκει. Εμείς οι Πολίτες μέσα από την διευρυμένη τοπική αυτοδιοίκηση, αφού οργανωθούμε και αυτοδιοικηθούμε, πάνω σε δομές Ισονομίας Ισοπολιτείας και Δημοκρατίας, θα αναγκάσουμε τα κόμματα να αναβαπτιστούν στις ιδέες μας και να αλλάξουν τις συμπεριφορές τους έναντι των Πολιτών.
Θα τους αναγκάσουμε να υπηρετήσουν την Πολιτεία, γιατί αυτός είναι ο ρόλος τους. Οι Πολίτες έχουν καταλάβει πλέον το παιχνίδι που σε βάρος τους παίζεται και είναι έτοιμοι, να ενώσουν τις δυνάμεις και τις προσπάθειές τους, σε πρωτοβουλίες αυτοδιοίκησης και αυτορρύθμισης. Οι Πολίτες είναι αυτοί που θα σπρώξουν τα κόμματα να αναδιαρθρωθούν σε νέες υγιείς βάσεις αφού προηγουμένως αναβαπτιστούν στη κολυμβήθρα της λαϊκής σύναξης και με νέες ιδέες, αντιλήψεις και ήθος, να στραφούν στην ίδρυση Νέου κράτους και Νέου Κοινωνικού Συμβολαίου, που θα πηγάζει από το λαό και θα υπηρετεί το λαό.

Στην περιοχή μας η κεντρική εξουσία με το καλημέρα χρησιμοποίησε τον «Καλλικράτη» μέσα από την ονοματολογία για να μας διχάσει, να μας στρέψει εναντίων αλλήλων και έτσι να μας ελέγξει καλύτερα.
Ας παραβλέψουμε εμείς οι Πολίτες όλα αυτά και ας συσπειρωθούμε πίσω από μια δυναμική, προοδευτική και ριζοσπαστική ηγεσία, η οποία θα προέρχεται από μας, θα δίνει λογαριασμό σε μας και όχι στα κόμματα, θα οραματιστεί και θα εμπνεύσει ενότητα και αλληλεγγύη στους Δημότες, θα μας ενώσει σε κοινές επιδιώξεις αλλαγής της μοίρας του τόπου, γιατί μόνο εμείς έχουμε τη δύναμη και το σθένος να το πράξουμε.
Αυτή την ηγεσία χρειαζόμαστε, που πάνω απ’ όλα η ίδια, θα πιστεύει στο όραμα και επομένως θα μπορέσει να εμπνεύσει τους Πολίτες. Σίγουρα το διακύβευμα είναι μεγάλο και για αυτούς που θα χάσουν τον έλεγχο πάνω μας, αλλά και για μας που στηριζόμενοι στην ενότητα, πρέπει να σπρώξουμε το Νέο Δήμο σε μια νέα προοπτική ανάπτυξης. Για όλους τους παραπάνω λόγους, πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η συστράτευση όλων των προοδευτικών πολιτών, όλων των πόλεων που απαρτίζουν το Νέο Δήμο, σε μια Ενιαία Νικηφόρα Δημοκρατική Δημοτική Παράταξη.

Πιστεύω επίσης ότι η συγκυρία, της άδικης αποστράτευσης του Γιάννη Πατσαντάρα, είναι η ευκαιρία όλων μας να βρούμε στο πρόσωπό του τον ηγέτη, που αφού τον πλαισιώσουμε με συνεργάτες επιλεγμένους από όλες τις Πόλεις του Νέου Δήμου, χωρίς κομματικά κριτήρια, αλλά μόνο αξιοκρατικά, θα χρησιμοποιήσει τις γνώσεις και την πείρα του, για να οδηγήσει την περιοχή στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη.
Το βασικό προαπαιτούμενο σε αυτό το εγχείρημα είναι το λαϊκό «φρόνημα» και «φρόνημα» θα πει, ο πολίτης να είναι αυτονόητα και εμπειρικά βεβαιωμένος και όχι ψυχολογικά ντοπαρισμένος από επαγγελματίες ρήτορες:
  • Ότι η κοινωνία στην οποία ανήκει και μετέχει παλεύει για να του εξασφαλίσει ποιότητα ζωής πραγματικά πολύτιμη.
  • Ότι η κοινωνία των Πολιτών ανήκει σε όλους και όχι στο κράτος, η παρουσία του οποίου υπάρχει μόνο για να τη διασφαλίζει. Αυτή η βούληση είναι δυνατόν να εκφραστεί μόνο συλλογικά και όχι από διορισμένους αντιπροσώπους.
  • Ότι οι πελατειακές σχέσεις που κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί μας εξωθούν να αναπτύξουμε, μας προσβάλλουν βαθύτατα γιατί αγωνιζόμαστε για κάτι καλύτερο και ελπίζουμε σε κάτι καινούργιο.
  • Ότι σκοπεύουμε να ξαναδώσουμε νόημα στη ζωή μας και όχι απλά να επιβιώσουμε.
  • Ότι σκοπός μας είναι να ζούμε αρμονικά με τους συμπολίτες μας και όχι ες βάρος τους.
  • Ότι είμαστε πεπεισμένοι ότι δικαιούμαστε μια καλύτερη ζωής από αυτή που μας προσφέρουν.
  • Ότι θα υπερασπιστούμε το περιβάλλον στο οποίο θα ζήσουμε εμείς και τα παιδιά μας, γιατί αυτό δεν μας ανήκει, αλλά εμείς είμαστε αναπόσπαστο τμήμα αυτού.
Είμαι σίγουρος ότι ο Γιάννης και όλοι εμείς που τον ακολουθούμε, αλλά και αυτοί που θ’ ακούσουν τα κελεύσματα του συλλογικού μας οράματος στο μέλλον και θα συμβάλουν σ’ αυτή την προσπάθεια, αυτής μας της πρωτοβουλίας, δεν θα ζητήσουμε την άδεια κανενός κόμματος για να προχωρήσουμε. Σ’ αυτό το κάλεσμα τα κόμματα μόνα τους θα έρθουν δίπλα μας, για να στελεχωθούν αργότερα μέσα από εμάς, με νέες ιδέες και νέους ανθρώπους. Σ’ αυτό το κάλεσμα χρειάζεται η βοήθεια και η στήριξη όλων των πολιτών, ιδίως των νέων ανθρώπων, που ακόμα μπορούν να ονειρεύονται.

Υ.Σ. Στο Γιάννη Πατσαντάρα, δεν τάχτηκα δίπλα του επειδή είναι παιδικός μου φίλος και συμμαθητής μου. Τον στηρίζω, με την ταπεινή μου παρουσία, σε αυτή του την προσπάθεια, επειδή ξέρω την ακεραιότητα του χαρακτήρα του, τις ηγετικές του ικανότητες, τις προθέσεις του για προσφορά στον τόπο, με μοναδική ανταπόδοση την ηθική ικανοποίηση. Αλλά πάνω απ’ όλα θα είμαι αλληλέγγυος μαζί του, για τα βαθιά δημοκρατικά του αισθήματα, τα οποία τα μοιράζει απλόχερα στην οικογένειά του, στους φίλους του, στους συνεργάτες του, στους συμπατριώτες του. Έχω πειστεί ότι οι Πολίτες του Δήμου θα ανταποκριθούν στο κάλεσμά του αυτό. Είμαι σίγουρος ότι όταν πλαισιωθεί από τους κατάλληλους συνεργάτες θα γράψει Ιστορία στον Τόπο.

Στέργιος Μπακολουκάς

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ..ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ..ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ..ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ..

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε Στέργιο... Πολύ σωστός!

Γεωργία Μ. είπε...

Στέργιε, νομίζω έχεις δίκιο. Αυτά που γράφεις είναι η αλήθεια. Σε παρακολουθώ σε όλα σου τα άρθρα, ακόμα και τα οικονομικά που είναι λίγο δύσκολα. Έχεις σωστές απόψεις και συμφωνώ μαζί σου. Τον κ. Πατσαντάρα δεν τον γνωρίζω, όλα αυτά όμως που γράφεις εσύ και οι άλλοι γι’ αυτόν, δείχνουν ένα σοβαρό άντρα κι χρήσιμο. Ελπίζω να αγκαλιαστεί από όλους και να ψηφιστεί από όλα τα χωριά για να προσφέρει, όπως λες, ανιδιοτελώς στον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

“Τα ποιο ωραία πράγματα στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει από παρέες!”. ΜΠΡΑΒΟ παιδιά, συνεχίστε, δείξτε το δρόμο για να σας ακολουθήσουμε. Ο Πατσαντάρας από ότι φαίνετε είναι ο αρχηγός που ψάχναμε. Αφήστε τα κόμματα στην κακομοιριά τους και πάμε να …..γράψουμε ιστορία.

ονομα είπε...

Φίλε Στέργιο,

Αρχικά σε ευχαριστώ για το (για άλλη μια φορά) εξαίσιο, γεμάτο ιδέες άρθρο σου. Στα περισσότερα από αυτά που λες συμφωνώ.

Διαβάζοντας το άρθρο σου στέκομαι ακόμη μια φορά μπροστά στο κλασσικο δίλημμα της κότας και του αυγού: η κότα έκανε πρώτη το αυγό ή το αυγό την κότα. Δηλαδή κάποιοι άνθρωποι κατάφεραν να διαβρώσουν την υπόλοιπη κοινωνία ή η κοινωνία ενέχει μέσα της τη διάβρωση σε τέτοιο βαθμό που θέλει απλά ένα εξωτερικό ερέθισμα (τα κόμματα) προκειμένου να εκδηλωθεί?
Τελευταία έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι συμβαίνουν και τα δυο, όλα είναι θέμα εξέλιξης.

Ας είναι. Όταν όλοι γνωρίζουμε τι γίνεται ζώντας σε ένα διεφθαρμένο και απαξιωμένο πια σύστημα, είναι τουλάχιστον αστείο να πέφτουμε από τα σύννεφα για την απόλυτη διαφθορά στη χώρα.
Συγνώμη αγαπητοί αναγνώστες του blog, αλλά εσείς που ζούσατε τόσα χρόνια?
Δεν εργαζόσασταν δίπλα δίπλα με τον υπάλληλο που τα έπαιρνε? Δεν εργαζόταν δίπλα δίπλα με συνάδελφους που έκλεβαν την εφορία?
Δεν έχετε αγοράσει αγαθά αφορολόγητα και "μαύρα" από πλανόδιους? Δεν έχετε απασχολήσει ανασφάλιστους αλλοδαπούς?
Δεν ακούγατε χρόνια ολόκληρα άλλα να σας λέει ο πολιτικός και άλλα να κάνει? Δεν πληρώσατε ποτέ
γρηγορόσημα, φακελάκια, φορολογικούς εκβιασμούς?
Δεν συμμετείχατε σε κουβέντες για τη σπιταρόνα και την αμαξάρα του διπλανού?

Έπρεπε να σας πει ο Στέργιος ότι ζείτε σε διεφθαρμένο κλεφταρχείο για να θυμώσετε? Ή μήπως θυμώνετε όχι επειδή το κλεφταρχείο υφίσταται, αλλά επειδή τώρα τελευταία σας βάλανε να πληρώσετε γι' αυτό?

Το σύστημα είναι από μόνο του απαξιωμένο, δεν χρειάζεται να προσπαθήσω πολύ για να σας πείσω ούτε εγώ ούτε ο Στέργιος γι'αυτό!
Το θέμα είναι πώς θα το διαχειριστείτε...
Το θέμα είναι τι θα κάνετε για το γεγονός αυτό.
Και ναι, συμφωνώ απόλυτα με το Στέργιο οτί εμείς οι πολίτες μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση και μέσα από την μελλοντική μας συμπεριφορά θα αναγκάσουμε το σύστημα να μας υπηρετήσει, βασιζόμενοι σε πρωτοβουλίες αυτοδιοίκησης και αυτορρύθμισης κι όχι σε στενά κομματικά πλαίσια που εξαντλούνται στα... χρώματα του χάρτη της Ελλάδας τη βραδιά των εκλογών.

Η απάντηση είναι αυτή (ήδη γνωστή). Το ερώτημα είναι ΜΠΟΡΟΥΜΕ?

Με εκτίμηση
Ντελάλης

Ανώνυμος είπε...

Κ. ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΧΤΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

stergio oraia ta les kai gia ta kommata kai gia tis isonomies kai gia ton patsantara. gia tin tampakiera omws den mas eipes...tha eisai dipla tou mas les, tha baleis omws ipopsifiotita?aliws olo ladi ladi kai apo tiganita tipota. an den ektetheis sta koina allakse to arthro kai grapse kalitera " gianni tha eimaste apo pisw sou oloi na se stirizoume, esy na akous to makri kai to konto tou kathenos kai emeis na sou dinoume tzampa ideologia"...

ΠΑΝΟΣ είπε...

στεργιο προχωρατε ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ.χθες βραδυ υπηρξα αυτηκοος μαρτυρας που ο προεδρος της Τ.Ο της Ν.Δ..ελεγε οτι ο γιαννελος κακως εβαλε υποψηφιοτητα διοτι εχει βγει απο το μαντρι και θα τον κυνηγησει η Τ.Ο.ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΣΑΚΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΚΙ ΑΚΟΥΣΑ Ν ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΝ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΒΑΡΙΕΣ.ΡΩΤΑΩ ΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ .1ΟΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΣΤΑΘΗ?2ΟΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Π.ΚΕΦΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ Τ.Ο?3ΟΝ ΚΕ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΥΧΙΟΤΑΝ 4ΟΝ .Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Σ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?5ΟΝΣΤΕΡΓΙΟ .ΣΤΑΘΗ ΧΑΡΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΕΡΑ ΑΥΤΟΥΣ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΤΕΛΑΛΗ ΖΟΥΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ..ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΣ ΣΕ ΟΤΙ ΛΕΓΟΤΑΝ.. ΙΚΑ..ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΚΛΕΙΝΕΣ ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ..ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΙΒΛΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΣ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ..ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ..ΕΙΧΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΟΣ..ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ..ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΕΣ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ..ΛΙΓΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ..ΖΗΤΗΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΑΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΣ ΤΟ 1998..ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ..ΣΕ 17 ΜΕΡΕΣ ΗΡΘΕ 3 ΦΟΡΕΣ ..ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.. 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΑ..ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ..ΝΑ ΥΡΑΡΧΕΙ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.. ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ..

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ είπε...

Εχουμε ολοι την καραμελα για τις εκλογες και εχουμε ξεχασει τον φιλο μας τον Λ.... και την παρεα του.
Φιλε Γιαννη θελω να παρεις ανοιχτα θεση και να μας πεις οταν βγεις και δεις κατι περιεργο απο τα παλια θα πας στον εισαγγελεα, Η θα την χαρισεις στον ....... οπως αυτος την χαρισε ...... και στον .......

Ανώνυμος είπε...

AΓΑΝΑΚΗΣΜΕΝΕ..ΤΟΝ Λ.....ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ..ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΟ 1 ΨΗΦΟΣ=ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΝΧΩΜΕΝΟΙ..ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΥΛΟ ΦΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ..

τσοπανις είπε...

συγγνωμη ρε παλλικαρια.απο πουκι οςβρε που ο τσιριμοκος θα πει ποιοι θα μπουν υποψηφιοι.ντελαλη επιτρεπεται να πω το ποιιμα στις προιγουμενες δημοτικες εκλογες.οταν καπιοι ψηφοι διπλασιαστικαν.καλα να στα κανει ομος σταθη γιατι τοτε λεγατε δεν στελνουμε αραχοβιτες στον εισαγγελεα.λουστειτε τα τορα.αν τον ειχες στελει τοτε τορα θα μιλαγε..αβρουτ βρε.σταθαρα ο παππους κι ο μπαρμπας σ ο μαργελοπουλος ειχαν μαντρι αρα κατι θα θμασαι.ξεσκεπασε τους τα κοματοσκιλα

ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΟΣ είπε...

Λογοκρινεις τα σχολια, Ντελαλη, και ετσι χανεις πολυ. Μην νομιζεις οτι ο ενας δεν λεει στον αλλο τι σχολιο εστειλε... Και μετα οταν δεν το βλεπει ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ...Και φυσικα ...σχολιαζεσαι στα καφενεια. Βαλτα ολα αν εισαι γνησιος οπως θελεις να εμφανιζεσαι...

ονομα είπε...

Για πες μου λοιπόν λογοκριμένε τι σου έκοψα?

Μήπως προσωπικές επιθέσεις αστήρικτες και ανώνυμες, που θίγουν υπολήψεις ανθρώπων?

Το ξέρω ότι σχολιάζομαι, κι εγώ σε αυτό το χωριό μένω και to ακούω. Μη σε προβληματίζει αυτό.

Όσο για τη γνησιότητά μου, αν έχεις κάτι να πεις ορίστε, σε ακούμε...

Ντελάλης

γιαννελος σταθης είπε...

αγαπητε πανο και τσοπανη δεν ειμαι μελος της Τ.Ο της νεας δημοκρατιας για να...αγχωνομαι!!!! τι λεει ο προεδρος της.οντως ειπωθηκαν καποια πραγματα εναντιον μου.αυτα χαρακτηριζουν αυτους που τα λενε.οι αραχωβιτες εχουν μνημη και κριση.ο συνδυασμος μας ειναι ανεξαρτητος οπως δηλωσε ο γιαννης πατσανταρας.οποιοι θελουν μπορουν να μας υποστηριξουν..εχουμε επικεφαλης με προσωπικοτητα και να στε σιγουροι οταν θα ανακοινωθει το ψηφοδελτιο και οι υποψηφιοι συμβουλοιθα χουν αναλογη προσωπικοτητα.ευχαριστω ολους για τα καλα λογια σας.

μνημων είπε...

ποιημα των προηγουμενων δημοτικων εκλογων.τα μαθες τα νεα αρι μαριγουλα.το προι ψηφιζεις τριχογιαννο το βραδυ βγαινει η ανθουλα.κυριε η κυρια ντελαλη μπορεις να βρεις τ αποτελεσματα στα 2 τελευταια εκλογικα τμηματα που νακοινωθηκαν και να τα συγκρινεις με τα επισημα.και μετα δες ποιος ηταν εφορευτικη επιτροπη.εσυ σταθη θυμασαι?αυτος που τωρα παριστανει τον προεδρο-ντα..... .βαλτα στον αχο σταθη και μην κολωνεις.οσο σε κυνηγανε αυτοι θα βοηθανε εμεις

Top