αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Ο Γέρος και ο manager

Σημείωση Ντελάλη:

Η παρακάτω ανάρτηση, του Στέργιου Μπακολουκά δημοσιεύτηκε την Κυριακή 06.06.2010. Μετά από email που έστειλε ο δήμαρχος Αράχωβας (δείτε την εδώ) απέσυρα την ανάρτηση, δεδομένου ότι ο Δήμαρχος την θεώρησε υβριστική και απαξιωτική προς το πρόσωπό του.
Ο βασικός λόγος που την απέσυρα, είναι όχι γιατί την θεώρησα υβριστική, παρά γιατί έκρινα σωστότερο ότι ο Δήμαρχος θα έπρεπε να είχε το χρόνο να απαντήσει στα θέματα που θίγει ο Στέργιος με την επιστολή του.
Ωστόσο, σε σχόλιο του ο Στέργιος επί της ανάρτησης της διαμαρτυρίας του Δήμαρχου, θεώρησε και αυτός προσβλητικούς και υβριστικούς τους χαρακτηρισμούς του Δήμαρχου προς το πρόσωπό του και αποδοκίμασε την απόσυρση της ανάρτησης λόγω του γεγονότος ότι ήταν επώνυμη και επομένως ο ίδιος αναλαμβάνει την ευθύνη της δημοσίευσής της.
Σεβόμενος και τους 2, τον Δήμαρχο και τον Στέργιο, έχω να πω ότι δεν είναι πρόθεσή μου να αδικήσω κανέναν, ούτε το Δήμαρχο και κατ'επέκταση τα θεσμικά όργανα, ούτε βεβαίως οποιοδήποτε πολίτη. Για το λόγο αυτό δημοσιεύω εκ νέου την επίμαχη ανάρτηση και παρακαλώ τις δύο πλευρές για ψυχραιμία.

Είναι μερικές αναρτήσεις, οι οποίες πρέπει να προβάλλονται, τόσο για την ποιότητα και το ύφος τους, όσο και για αυτά που θέλουν να πουν. Μια από αυτές είναι και η παρακάτω, του Στέργιου Μπακολουκά.
Ο υψηλότερος, ο ιδανικότερος στόχος της ζωής του "ενεργού" ανθρώπινου δυναμικού ενός τόπου, κατά την άποψή μου, είναι να φροντίζει αφενός το μέλλον των παιδιών του (των νέων και ανήμπορων) και αφετέρου το παρόν των πατεράδων του (των ηλικιωμένων και ανήμπορων).
Το παρακάτω κείμενο αναφέρεται πολύ ευστοχα στους δεύτερους, που δεν έχουν που να πάνε σε έναν τόπο όπου γεννήθηκαν, δούλεψαν, μόχθησαν, αλλά έλαχε ο τόπος αυτός να γίνει glamour και "ανεπτυγμένος".
Πιστεύω οτί σε σχέση με ένα άλλο χωριό, "μη ανεπτυγμένο", οι γέροντες και οι γερόντισσες της Αράχωβας θα αισθάνονται μειονεκτικά, μιας και οι "άλλοι γέροντες" απολαμβάνουν μια καλύτερη ή πιο ποιοτική ζωή.
Ελπίζω τουλάχιστον, οι γέροντες της Αράχωβας να χαίρονται με... την "ανάπτυξη" και τις γεμάτες τσέπες των παιδιών τους!
Αφιερώστε 10 λεπτά και διαβάστε το κείμενο, αξίζει τον κόπο...



Του Στέργιου Μπακολουκά

Ο Γέρος και ο Manager

Κυριακή πρωί, café sehre στην πλατεία Λάκας, δυο σεβάσμιοι γέροντες πάνω από ογδόντα χρόνων, αδέρφια, κάθονται σε ένα τραπέζι μαζί μου και μου μεταφέρουν τις εμπειρίες τους, για παλιούς Αραχοβίτες, για σοφές κουβέντες ανθρώπων που δεν είναι πια στη ζωή. Κουβεντιάζουν για το μέλλον της Αράχοβας και για τις εξελίξεις του Καλλικράτη.
Στο διπλανό τραπέζι ένας άλλος γέροντας, με μπαστούνι αυτός, με χιούμορ και αυτοσαρκασμό, λέει ότι το κουβαλάει μαζί του, όχι για να στηρίζεται, αλλά για να... διώχνει τα σκυλιά, έστω και αν το σπιτικό του είναι πολύ κοντά στην πλατεία, έστω και αν σ’ αυτή τη διαδρομή σκυλιά δεν υπάρχουν.

Το παράπονό του, είναι τόσο λιτό και τόσο αφοπλιστικό που σου κόβει τα πόδια: Βγαίνω στην αγορά, λέει και δεν βρίσκω συνομήλικούς μου να κάτσω, να πω μια κουβέντα, ξέρω όμως ότι είναι στα σπίτια τους, δεν βγαίνουν πλέον στην αγορά. Δεν υπάρχει ένα καφενείο για μας τους ηλικιωμένους, να μπορούμε να καθίσουμε, να βρούμε ανθρώπους της ηλικία μας βρε αδερφέ, να θυμηθούμε λίγο τα παλιά, να πούμε μια κουβέντα. Η Αγορά ακρίβυνε πλέον, δεν είναι για όλους, ειδικά για μας τους απόμαχους της ζωής, καταλαβαίνουμε ότι τους πιάνουμε τον τόπο, ενοχλούνται με την παρουσία μας, αισθανόμαστε ότι είμαστε ανεπιθύμητοι και βάρος, έστω και αν έχουμε να πληρώσουμε το αντίτιμο του καφέ μας. Γι’ αυτό το λόγο πολλοί από μας δεν βγαίνουν πλέον έξω, κλείνονται στα σπίτια τους.

Κυριακή μεσημέρι, cafe bonjour, πάλι με παρέα φίλων και συμμαθητών. Ο Δήμαρχος της πόλεως, διερχόμενος, μας έκανε την τιμή να σταματήσει για λίγο και να συνομιλήσει μαζί μας. Στην εύλογη ερώτηση μου πως είναι δυνατόν να μη βλέπει τα προβλήματα και να διοικεί την Πόλη με ελάχιστη παρουσία στην έδρα του, υποστήριξε ότι εκείνος δεν είναι ένας απλός Δήμαρχος παλαιάς κοπής, αλλλά ένας σύγχρονος Δήμαρχος - Manager που είναι υποχρεωμένος ως τέτοιος να βρίσκεται μόνιμα στην Αθήνα για να μπορεί να αναζητά πηγές και πόρους για την κατασκευή έργων στην Αράχοβα.

Δεν ζω στην Αράχοβα δυστυχώς, όμως ακούω, βλέπω, διαβάζω. Άραγε που είναι όλα αυτά τα λεφτά που ο Δήμαρχος ισχυρίζεται ότι φέρνει στην πόλη; Πού είναι όλα αυτά τα έργα; Και αν έγιναν και γίνονται κάποια, είναι αρκετά για το μέγεθος της Αράχοβας; Αν τα αντιπαραβάλουμε με άλλες αντίστοιχες πόλεις, αντέχουν στη σύγκριση;

Κυριακή μεσημέρι σπίτι μου. Κάνω μια ερώτηση στο γέρο πατέρα μου. Που είναι οι ηλικιωμένοι της Αράχοβας, γιατί δεν βγαίνουν στο καφενείο, μήπως έχουν πεθάνει; Μήπως δεν υπάρχουν πλέον αρκετοί;
Μου απάντησε τα ίδια που άκουσα από τους συνομηλίκους του το πρωί, αλλά ταυτόχρονα θυμωμένος έβγαλε μια κόλα χαρτί από την τσέπη του και μου την κόλλησε στο πρόσωπο, στην οποία ήταν γραμμένα πάνω από εβδομήντα πέντε (75) ονόματα Αραχοβιτών και σε ηλικία πάνω από ογδόντα (80) χρονών. Ήταν γραμμένοι μόνο γέροντες, χωρίς να αναφέρει τις συντρόφισσές τους. Λίγοι από αυτούς βγαίνουν πλέον στην Αγορά μου είπε, όχι επειδή δεν μπορούν, αλλά επειδή είτε εισπράττουν την απόρριψη είτε επειδή, το αντίτιμο του καφέ τους είναι σε αρνητική σχέση με τη σύνταξή τους.

Κυριακή απόγευμα, λίγο πριν το Δημοτικό Συμβούλιο για τον Καλλικράτη. Πάλι με το Δήμαρχο στον περίβολο του Παλαιού Δημοτικού Σχολείου, τον ρώτησα γιατί πάει τόσο συχνά στη Βουλγαρία, μου απάντησε ότι πηγαίνοντας εκεί βγάζει το ψωμί του, εργαζόμενος ως στέλεχος ενός group εταιριών που δραστηριοποιούνται στη Βουλγαρία με αντικείμενο την εισαγωγή Ελληνικών και Βουλγάρικων επιχειρήσεων, στο εκεί χρηματιστήριο. Πάλι το Μανατζαριλίκι μου προέκυψε.

Λίγο αργότερα, στην αρχή του Συνεδρίασης του Δ.Σ., μια ηλικιωμένη Αραχοβίτισα, παρ’ όλο που το θέμα του Συμβουλίου ήταν το σχέδιο Καλλικράτης, με μια κραυγή απελπισίας ζητούσε από τους αρμόδιους, βοήθεια για το Νεκροταφείο της Πόλεως που βρωμάει. Την άκουσαν, κούνησαν τα κεφάλια τους καταφατικά και την... καληνύχτισαν λέγοντάς της ότι δεν ήταν το θέμα αυτό για τη συγκεκριμένη συνεδρίαση, έφυγε θυμωμένη. Ίσως κατάλαβε ότι εννοούσαν «Στην άλλη Ζωή».

Αμ, Αδέρφια συντοπίτες και μάλιστα εκπρόσωποί μας, πρέπει να ξέρετε ότι υψηλή θέση στον κατάλογο αξιών του πολιτισμού μιας Πόλεως, καταλαμβάνει η εικόνα του Νεκροταφείου της Πόλεως καθώς και η συμπεριφορά και η τιμή που επιφυλάσσει η Πόλη για τους απόμαχους της ζωής. Και αυτό είναι αξίωμα γιατί ο Γεροντόβραχος είναι θλιβερό προνόμιο όλων μας.

Αμ Αδέρφια, εκπρόσωποι και πολύ περισσότερο εσύ κ. Δήμαρχε πρέπει να γνωρίζετε ότι η θέση των Γερόντων είναι στην Αγορά και όχι στα σπίτια τους. Πρέπει να ξέρετε ότι, ειδικά τους Αραχοβίτες Πατεράδες μας δεν πρέπει να τους παροπλίσουμε σε ένα άχρωμο και αθέατο κληροδότημα της εκκλησίας, γεμάτο στερήσεις και απαγορεύσεις, γιατί δεν είχαν μάθει έτσι, αλλά να τους αποδώσουμε καφενείο και μάλιστα στο χώρο που πρέπει, δηλαδή στο κέντρο της Πόλεως, όπως ήταν πάντα.

Δήμαρχε τούτο το έργο μάλλον σου ξέφυγε και σου ξέφυγε, ίσως επειδή δεν είναι μεγαλόπνοο, ίσως επειδή δεν χρειάζεται πολλά λεφτά αλλά καρδιά, ίσως γιατί ΔΕΝ είσαι στο χωριό σου για να διαπιστώσεις ότι είναι αναγκαίο. Οι γέροντες ξέρεις, δεν μιλούν πολύ, μιλάνε μόνο άμα τους ρωτήσεις ή άμα τολμήσεις να τους κοιτάξεις στα μάτια. Αλλά για να το κάνεις αυτό πρέπει να είσαι στην έδρα σου και να ταυτιστείς μαζί τους, γιατί όπως είπε και ο «Παπόρας» στο συμβούλιο αυτοί δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει business plan ούτε και Manager.

Και όλα αυτά θα πρέπει να τους αποδοθούν ακόμα και τώρα, δεν είναι αργά, γιατί ο τόπος είναι δικός τους ακόμα και από αυτούς θα τον κληρονομήσουμε. Έχουν ακόμα το περιθώριο και τη νόηση να μας αποπέμψουν και να μας κάνουν... Απόπαιδα!!!.

ΥΣ. Ξέχασα να πω, ότι έρχεται η αράδα μας. Οι πατεράδες μας είναι μόνο οι φραχτάδες, πριν αποκτήσουμε τα... πρωτεία.

Αράχοβα 30 Μάη 2010

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς πατέρα, έφυγες νωρίς.

ΔΗΜΟΤΗΣ Β' είπε...

Ο δημαρχος ειχε βαλει για ενα διαστημα τον ''ψαρρη'' να μεταφερει τις ηλικιωμενες και ανημπορες γυναικες την κυριακη το πρωι στην εκκλησια και μετα να τις ξαναπηγαινει στα σπιτια τους.Πολυ καλη πρωτοβουλια και μπραβο του.
Ελα ομως που αποδειχτηκε ''ανθρακας ο θησαυρος''!!!
Οταν εφυγε απο την ζωη η συγχωρεμενη θεια-Παρασκευη (μανα του δημαρχου), σταματησε και ο ''ψαρρης''!!!
Τυχαιο;;; Ισως, αν και ολος ο κοσμος δεν το πιστευει.
Αντιθετα λενε οτι ολο αυτο γινοταν για ''ιδιον οφελος''!!!

Γιώργος Ανδρέου Λεόντιος είπε...

Αγαπητέ ΔΗΜΟΤΗ Β'
Σε Ευχαριστώ που "σεβάστικες" την μνήμη της μητέρας μου για να εκτονώσεις τα εσωψυχά σου
Να είσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως δεν ειναι μόνο οι ηλικιωμένοι σ΄αυτον τον τόπο που ειναι παραπεταμένοι αλλά και τα παιδιά. Στοιβάζονται όλα στο προαυλιο του Γυμνασίου για να παίξουν με κίνδυνο της ασφάλειάς τους μιας και οι ηλικίες ειναι απο μηνων μωρά έως 40άρηδες. Οι παιδικέςχαρές της Αράχωβας ρημάζουν όλες. Είναι μέσα στο σκουπίδι και ακατάλληλες για μικρά παιδιά. Που να πάνε οι μανάδες με τα μικρά τους? Οι ιθύνοντες δεν δείχνουν σεβασμό στους ηλικιωμένους και καμία ευθύνη απέναντι στα μικρά. Εφόσον δεν ενδιαφέρονται για την καθημερινότητα των πολιτών τους γιατι δεν παραιτούνται να ασχοληθούν με τα δικά τους ενδιαφέροντα και να εχουν και χρόνο στην διαθεσή τους? Ο Στέργιος τα είπε μια χαρά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.

Η ΓΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ είπε...

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της υπέρμετρης τουριστικής ανάπτυξης(μονοκαλλιέργειας) κ. Μπακολουκά,της οποίας όμως σε άλλες αναρτήσεις σας είσθε θερμός θιασώτης, δηλαδή υψηλό κόστος ζωής, έλλειψη ελεύθερων χώρων, περιθωροποίηση, ακριβή γη για μετεγκατάσταση Νεκροταφείου κλπ.Στα γειτονικά όμως μέρη (που θέλετε να αποκρύψετε την ύπαρξή τους από τους τουρίστες μας) τα γεροντάκια περνούν καλύτερα και φθηνότερα. Όλα δυστυχώςταυτόχρονα δεν γίνεται να τα έχουμε. Διαλέξτε τι προτιμάτε.
Βεβαίως υπάρχει και η λύση της ισορροπημένης ανάπτυξης που περιορίζει αυτά τα προβλήματα, αλλά απαιτείται ευρύτητα αντιλήψεων και όχι εμμονές και ιδεολογήματα.
Πάντως το ότι αναδείξατε το θέμα της τρίτης ηλικίας σας τιμά, όχι όμως το ότι το συνδέσατε με μικροπολιτικά κουτσομπολιά.
Και κάτι ακόμη. Επειδή αποδειχθήκατε πολύ "μαρτυριάρης" μεταφέροντας χαλαρές ιδιωτικές συζητήσεις στο διαδύκτιο (και καλά κάνατε, αφού αυτό σας έφερε στο επίκεντρο της δημοσιότητας)φοβάμαι ότι στο εξής όλοι θα προσέχουν πάρα πολύ τι σας λένε.
Πάντως στο Σπύρος (απέναντι από το Λοσάντα αν δεν ξέρετε όλα τα μαγαζιά της Αράχωβας) οι παπούδες είναι ευπρόσδεκτοι, δημιουργούν πηγαδάκια και πληρώνουν φθηνότερα και από μη τουριστικά μέρη.
Αυτοί που πάνε στα ακριβά στέκια (όπου συχνάζετε κι εσείς και συζητάτε μαζί τους) μάλλον είναι συνταξιούχοι της ΠΕΣΙΝΕ και παίρνουν καλές συντάξεις ή τους αρέσει το ... ωραίο παρά τα χρόνια τους και γι' αυτό μην τους λυπάσθε.
Παρατήρησα όμως ότι το ενδιαφέρον σας περιορίζεται μόνο στο Γέρο και το καφενείο του. Για τη Γριά καμιά αναφορά. Σωστά, γιατί στο σπίτι ο καφές αυτοπαρασκευάζεται καικοστίζει φθηνότερα.
Α! όχι έκανα λάθος. Υπάρχει και αναφορά σας στη γιαγιά Αραχωβίτισσα, μόνο που αυτή δεν αφορά την ίδια αλλά το Νεκροταφείο. Είναι ολοφάνερο ότι, έστω και ασυνείδητα, έχετε αποδώσει στο κάθε φύλο τις ασχολίες του και τα δικαιώματά του.

ΥΓ: Ας κρίνει ο Ντελάλης για τη θέση αυτού του κειμένου (σχόλιο ή ανάρτηση).

Στέργιος είπε...

Κατ’ αρχήν φίλε «Η ΓΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ» μη με λες κ. Μπακολουκά παρά μόνο Στέργιο (Σύμφωνα με το «Σταύρο» του Σαββόπουλου), μου αρκεί αυτό, αισθάνομαι περισσότερο άνετα. Στη συνέχει, θα ήθελα να σου πω ότι σε όλα τα κείμενά μου λέω και ξανά λέω ότι εκφράζω τις απόλυτα προσωπικές μου απόψεις, οι οποίες δεσμεύουν μόνο εμένα και δεν είναι απαραίτητο να τις ασπάζεται οποιοσδήποτε, άρα εξουσιοδοτούμε να τις εκφράζω, έχοντας υπ’ όψιν μου ότι μια από τις βασικές αρχές της Δημοκρατίας είναι ο Πλουραλισμός. Επίσης οι οικονομικές απόψεις που κατά καιρούς εκφράζω, έχουν να κάνουν με την πείρα που έχω αποκτήσει, μετά από τριάντα χρόνια στο πεζοδρόμιο της ελεύθερης αγοράς και φυσικά μετά από σπουδές σε Ανώτατη οικονομική σχολή. Οι απόψεις αυτές οπωσδήποτε δεν δεσμεύουν κανένα, ούτε να τις αποδεχτεί ούτε να τις εφαρμόσει.
Ότι o νέος εκτρωματικός δήμος( πάντα κατά την άποψή μου), θα αποτύχει και η Αράχοβα θα πληρώσει πολλά σπασμένα, είναι τόσο σίγουρο, όσο ότι και η Ελλάδα θα πτωχεύσει. Τα κουκιά είναι μετρημένα και ο χρόνος που θα το αποδείξει κοντινός. Παρ’ όλα αυτά όμως, εγώ είπα να κρύψουμε από τους Τουρίστες το «Πέραμα της Ναυπηγοεπισκευαστικής» του Αλουμινίου και όχι τους γέροντες. Αντιθέτως τους γέροντες Πατεράδες μας υποστηρίζω ότι πρέπει να τους έχουμε σε περίοπτη θέση. Για παράδειγμα, θα μπορούσε με τη βοήθεια της Δημαρχίας να ενοικιαστεί (θα βγει, απ’ ότι μαθαίνω σε δημοπρασία) το μαγαζί του Ερυθρού Σταυρού ( πρώην Μπόκα) και να γίνει καφενείο Συνταξιούχων και όχι μόνο.
Για τα υπόλοιπα:
1) Αν εσύ θεωρείς συζήτηση που έγινε μπροστά σε δέκα άτομα, of the record, νομίζω ότι κάνεις λάθος. Ποτέ ο Δήμαρχος δεν είπε ότι αυτά που λέει είναι of. Σε πληροφορώ ότι έχω ακούσει πολλά περισσότερα και όταν είναι of δεν εκθέτω κανέναν. Άλλωστε αυτά που ανέφερα, ό Δήμαρχος τα λέει δυνατά και τα καυχιέται
2) Καμία δημοσιότητα δεν με αφορά, γιατί απλούστατα δεν έχω βλέψεις για οποιαδήποτε καρέκλα. Όσο και αν σου φαίνετε παράξενο θέλω μόνο να βοηθήσω, αυτή που με ξέρουν καλά, αυτό το γνωρίζουν. Όσο για τον αν πρέπει κάποιοι να προσέχουν όταν μου μιλάνε για θέματα που αφορούν το κοινό καλό, είναι αλήθεια ότι πρέπει να προσέχουν , γιατί πραγματικά είμαι «μαρτυριάρης»
3) Ο Σπύρος είναι αλήθεια ότι είναι μια όαση για τους Γέροντες, αλλά είναι μικρό μαγαζί και ιδικά το Χειμώνα δεν χωράει αρκετούς, παρ’ όλο που είναι, όπως λες, ευπρόσδεκτοι.
4) Επειδή εγώ, έφυγα από την Αράχοβα στα χαλεπά χρόνια, ποτέ δεν χόρτασα τον τόπο μας και τους Ανθρώπους της. Όταν έρχομαι λοιπόν στην Πόλη μου ( γιατί οι δεσμοί μου με την Αράχοβα είναι άρρηκτοι) πάω παντού. Αν ρωτήσεις θα σου πουν, ότι από το Σπύρο πάντα περνάω.
5) Χρησιμοποιώ τη λέξη Γέρος με την Αραχοβίτικη τιμητική έννοια που της αποδίδουμε. Τη λέξη Γριά δεν τη χρησιμοποιώ γιατί δεν μου κάθετε καλά. Προτιμώ να αποκαλώ τη Μάνα μου με τον τίτλο που η ίδια αποδέχεται για τον εαυτό της, δηλαδή συντρόφισσα του πατέρα μου και μάλιστα με τη φεμινιστική έννοια της λέξης. Έχε υπ’ όψη σου ότι η Μάνα μου(είναι 83 ετών), μαζί με άλλες είκοσι πέντε, περίπου, φιλενάδες της, με την ίδια πάνω κάτω ηλικία, κατά καιρούς κάνουν διάφορα «σουαρέ». Νομίζω ότι αν υπήρχε ένα τέτοιο καφενείο δικαιωματικά θα καταλάμβαναν το χώρο που τους ανήκει.
6) Η Αραχοβίτισα που ανέφερα, για το νεκροταφείο, κάθε άλλο παρά γιαγιά είναι, απλά είπα ότι είναι ηλικιωμένη, δηλαδή πάνω από 55. Άλλωστε στο συμβούλιο ( αυτό μπορούν να στο βεβαιώσουν, όσοι ήταν εκεί), ήρθε για να διεκδικήσει και όχι για να παρακαλέσει, γι’ αυτό και ήταν, αφ’ ενός θυμωμένη και αφ’ ετέρου, τους κοίταγε όλους στα μάτια.
7) Αυτό το κείμενο που έγραψα, είχε τη μορφή χρονογραφήματος και άρα περιορισμένο χώρο.
8) Δεν είχα πρόθεση να βλάψω, κανέναν προσωπικά, ούτε να απαξιώσω τους θεσμούς, απλά έγραψα τις παρατηρήσεις μου. Ο Δήμαρχος μάλλον είχε τη μύγα και μυγιάστηκε.
9) Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σου απόψεις, Αγαπητέ φίλε.

Σ.Σ. είπε...

Σήμερα καθυστερημένα γιατί δεν το είχα μάθει πήρα από τον Ερυθρό Σταυρό την αγγελία για την ενοικίαση του "Δροσόπουλου".

ΑΡΑΧΟΒΑ Βοιωτίας,κατάστημα ισόγειο 93τ.μ., με πατάρι, ιδιοκτησίας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, εκμισθώνεται μέσω πλειοδοτικού διαγωνισμού, με κλειστές προσφορές, οι οποίες θα συνοδεύονται από εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένης τράπεζας ίση με το 1/10 της προσφοράς, που θα ανοιχτούν στις 21.6.2010, κατάθεση προσφορών έως 15.6.2010 στα κεντρικά γραφεία του Ε.Ε.Σ. οδός Λυκαβηττού1, Αθήνα, 6ος όροφος. Τιμή εκκίνησης 3000 Ευρώ μηνιαίως. Πληροφορίες 2103643674(08.00-14.00)

Ανώνυμος είπε...

...."Τιμή εκκίνησης 3000 Ευρώ μηνιαίως."
Πληροφορίες στον Σεΐχη του Ντουμπάι!
Τι λετε βρεεεεε;;;

Top