αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Κρίση αξιών ή απλώς αδιαφορία;

Του Γιάννη Αν. ΛΟΥΚΑ

Αγαπητοί φίλοι,

Με αφορμή κάνα-δυό τοπικά τρέχοντα (ή στάσιμα) θέματα, είπα να γράψω μερικές απλές σκέψεις, έστω για προβληματισμό ή ανταλλαγή απόψεων. Πολύ περισσότερο που το τελευταίο διάστημα είναι εμφανέστατη η απόλυτη έλλειψη τοπικής ειδησεογραφίας ή ενημέρωσης (με εξαίρεση ίσως τον καιρό από τους δύο καλούς συμπατριώτες μας).

Η επέτειος της Μάχης της Αράχωβας

Το Σάββατο 20 Νοεμβρίου γιορτάσθηκε (που λέει ο λόγος) για φέτος η επέτειος της Μάχης. Δεν επιθυμώ να γράψω τίποτε γι΄ αυτήν, ειλικρινά. Θεωρώ ότι την ημέρα αυτή με ευθύνη όλων μας φθάσαμε στο απόλυτο μηδέν ή κοινώς πιάσαμε πάτο και ελπίζω τέτοιο κατάντημα να μην επαναληφθεί. Είναι προτιμότερη και τιμιότερη η κατάργηση, μέχρι να ξανα-συνειδητοποιήσουμε ποια ιστορική κληρονομιά μας έλαχε να διαχειρισθούμε. Όσοι έχετε περιέργεια ή απορίες παρακαλώ να βρείτε κάποιον από τους λίγους παρευρεθέντες και να ρωτήσετε απ’ ευθείας. Εγώ αρνούμαι!
Ακόμη πιο απογοητευτικό όμως ήταν ότι δεν είδα κανένα σχόλιο, καμιά διαμαρτυρία, πουθενά! Όλα καλώς καμωμένα και πάμε παρακάτω.
Αλλά και απ’ αυτούς που δεν το έμαθαν (ασφαλώς οι περισσότεροι) δεν είδα κανείς να διερωτήθηκε γι’ αυτήν την έρμη την επέτειο (αν θα γίνει, πότε κλπ), παρότι κοντεύουν να περάσουν δυό βδομάδες και ούτε πρόκειται βέβαια. Αφού λοιπόν κανείς δεν την αναζήτησε ή δεν του έλειψε, σημαίνει ότι είναι περιττή και επομένως επαναλαμβάνω την πρότασή μου να καταργηθεί. «Μεριμνάμε και τυρβάζουμε περί πολλά», με τη Μάχη της Αράχωβας θα ασχοληθούμε τώρα και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης; Εξάλλου ούτε κέρδος, ούτε προβολή προσφέρει. Θυμάμαι μόνο που πέρσι περιμέναμε ως προσκεκλημένο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να μη θυμηθώ και παλιότερους μεγαλοπρεπείς εορτασμούς.

Υποστηρίζω ότι για να φθάσουμε στη σημερινή μεγάλη κρίση έχουν προηγηθεί άπειρες μικρές και καθημερινές κρίσεις με υπαίτιους τις αφεντιές μας. Σας περιέγραψα μία.

Εξαιρώ την εκπαιδευτικό κυρία Λουκία Λούσκου που προετοίμασε και εκφώνησε την ομιλία της μέσα σε ένα γενικό κλίμα προχειρότητας και απαξίωσης. Και είχαμε την έμπνευση να προσκαλέσουμε και το Μητροπολίτη...

Για προβληματισμό μόνο παραθέτω ένα αρμόζον ποίημα του Κωνσταντίνου Π. Καβάφη κι ο καθένας ό,τι κι όπως το καταλάβει.

Όσο μπορείς

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου
όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες την πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινή ανοησία,
ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

[1913]

Ο χριστουγεννιάτικος φωτισμός

Τα προηγούμενα χρόνια όλοι είχαμε συγχαρεί τη Δημοτική Αρχή για τον έγκαιρο, επιτυχημένο και αισθητικό στολισμό και φωτισμό της Αράχωβας ενόψει Χριστουγέννων. Αν δεν κάνω λάθος...

...ήταν ήδη έτοιμος σχεδόν από τον Οκτώβριο, δημιουργώντας μια όμορφη ατμόσφαιρα, που επισημαινόταν από τους πρώτους επισκέπτες και τα πρώτα ρεπορτάζ.

Φέτος μπήκαμε στο Δεκέμβριο κι ακόμα τίποτα.

Εντάξει καταλαβαίνουμε ότι είμαστε σε μια μεταβατική περίοδο (νέα Δημοτική Αρχή, Καλλικράτης κλπ), αλλά τουλάχιστον η διοικητική συνέχεια μπορεί και πρέπει να υπάρχει.

Η οικονομική ζωή της Αράχωβας βασίζεται πάρα πολύ στο εορταστικό δεκαπενθήμερο (οι καταστηματάρχες το γνωρίζουν πολύ καλά) και καλό είναι να υπάρχει μια γιορταστική ατμόσφαιρα. Ειδικά δε φέτος νομίζω ότι ο κόσμος (ντόπιοι και επισκέπτες) την έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Το ίδιο να κάνουμε και στα σπίτια μας με μέτρο και εναρμονισμένα με το παραδοσιακό χρώμα της Αράχωβας.

Αν πάλι υπάρχουν οικονομικοί λόγοι για το Δημοτικό στολισμό, ας κληθούν να συμμετάσχουν και ιδιώτες (επαγγελματίες, ξενοδόχοι κλπ) αλλά και εθελοντές (ηλεκτρολόγοι, απλοί πολίτες ως βοηθοί κλπ). Με την ευκαιρία πετάμε και κανένα σκουπίδι, έτσι για να αποδείξουμε ότι μπορεί να μην είμαστε πλέον Δήμος αλλά εξακολουθούμε να είμαστε Κοινότητα Πολιτών (με την αρχαιοελληνική έννοια του Πολίτη).

Οι γιορτινές ημέρες και η Αράχωβα αξίζουν κάτι καλύτερο. Δε συμφωνείτε;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Με εκτίμηση
ΙΑΛ

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΜ ΓΙΑΝΝΑΚΟΜ ΔΕΝ ΕΚΑΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΗΣΕΙΣ

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ..ΕΖΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΥΩΝ ΝΕΟΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΘΑ ΕΟΡΤΑΣΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.

Αριστείδης είπε...

Αγαπητέ Γιάννη διαβάζω πάντα προσεκτικά τα άρθρα σου και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι μαχητικά.
Για την επέτειο της Μάχης και το «Παγκαλικό» «με ευθύνη όλων μας» θέλω να σου πω ότι δεν αισθάνομαι καθόλου ένοχος για το «απόλυτο μηδέν» που περιγράφεις. Εμείς που ζούμε στην Αθήνα και παρακολουθούμε από το διαδίκτυο τα τεκταινόμενα στο χωριό ουδεμία ενημέρωση είχαμε και καμιά δυνατότητα συμμετοχής (κάποιοι δεν το γνώριζαν), οπότε Γιάννη μου, όχι, δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Δεν φταίμε Γιάννη το ίδιο εγώ, εσύ, ο απλός κόσμος και ο εκλεγμένος Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν φταίμε που δεν τα οργάνωσε ή απέτυχε η οργάνωση του. Δεν φταίμε που τελειώνει η θητεία του και τα έχει γράψει κανονικά. Φταίμε όμως αν όλα αυτά δεν τα καταλογίζουμε στους αρμόδιους. Φταίμε αν συνεχίσουμε να σφυρίζουμε αδιάφορα και να κάνουμε τα στραβά μάτια. Κάποια στιγμή πρέπει να επιμερίσουμε σε όλα τα θέματα τις ευθύνες που αναλογούν και ο καθένας με τον τρόπο του να τις αποδώσει στους φταίχτες

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΙΑΛ ,
Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ


Οι συκοφαντίες του Μαυροκορδάτου
…έτσι φθάνουμε στις ψεύτικες κατηγορίες, που κατασκεύασε ο Μαυροκορδάτος εναντίον του Καραϊσκάκη για δήθεν προδοσία του στους Τούρκους. Οι καθεστωτικοί του Ρωμαίικου παρακράτους, όσους απ’ τους ηρωικούς οπλαρχηγούς δεν μπορούσαν να τους δολοφονήσουν ή να τους προδώσουν στους Τούρκους τους δίκαζαν για προδότες: Γράφει ο Ν. Σπηλιάδης στα («Απομνημονεύματα 1821-1843», τόμος Γ΄, σελ.41): «Πλην ο Καραϊσκάκης υπό του οποίου την σημαίαν κατετάσσεντο πρόθυμοι κι αυθόρμητοι οι στρατιώται διότι τον ηγάπων, όχι μόνον ήτον αρκετά δυνατός αλλά και κάθ’ ημέραν εγίνετο δυνατότερος, διότι ο αριθμός των υπό την οδηγίαν του στρατιωτών αδιακόπως επολλαπλασιάζετο και επομένως εγίνετο προς αυτόν φοβερότερος. Δια τούτο ο Μαυροκορδάτος κατέφυγεν εις την συκοφαντίαν και τον κατηγορεί ως προδότην, συνενοούμενον τάχα με τον Ωμερβριώνην, επί σκοπώ να του παραδώσει την Δυτικήν Ελλάδα»
Έφθασε μάλιστα να πλαστογραφήσει έγραφα, που δήθεν βρέθηκαν πάνω σε κάποιον στημένο μάρτυρα, όπου απ’ την εικονική σύλληψή του απεδείκνυαν, δήθεν, ότι ο Καραϊσκάκης ήταν προδότης: «Ο Μαυροκορδάτος επιβαρύνει την κατηγορία του κατά του Καραϊσκάκη, την οποίαν επεστήριξεν επί ενός και μόνον μάρτυρος του Κωνσταντίνου Βουλπιώτου, ος τις απήλθεν εις Ιωάννινα δι’ υπόθεσίν του και μέλλων να επιχειρήσει πάλιν το αυτόν ταξείδιον συνελλήφθη από τον Μαυροκορδάτον, ανεκρίθη και ομολόγησεν ότι εγνώριζε και ο Καραϊσκάκης τα εις Ιωάννινα ταξείδια του. Ευρέθησαν δε πάνω του γράμματα του Μαυροκορδάτου αυτού και άλλων οπλαρχηγών, επιπλήξεις δια την άτακτον διαγωγήν του (τα οποία ήσαν πιθανώς πλαστογραφημένα), ως μέλλοντα τάχα ν’ αποδείξωσιν εις τον Ωμερβιώνην, ότι ο Καραϊσκάκης ήτον προς αυτόν πιστός, ενώ η άτακτος διαγωγή του, ούτε προδοσίαν, ούτε πίστιν αποδεικνύει προς τον Καραϊσκάκην».

Παρωδία δίκης σε εκκλησία-δικαστήριο με πρόεδρο επίσκοπο
…… ο Μαυροκορδάτος έσυρε με δόλιο τρόπο τον Καραϊσκάκη σε δίκη. Όρισε πρόεδρο της εισαγγελικής επιτροπής τον επίσκοπο Πορφύριο από την Άρτα. Η δίκη παρωδία έγινε την 1η Απριλίου (σαν πρωταπριλιάτικο ψέμα!) στην εκκλησία της Παναγίας στο Αιτωλικό που χρησίμευσε σαν δικαστήριο. Ο επίσκοπος Πορφύριος ανήγγειλε τις κατηγορίες, οι οποίες ήταν δεκατρείς τον αριθμό και δεν θα μπορούσαν ν’ απευθυνθούν ούτε στον μέγιστο εγκληματία και προδότη της ιστορίας. Η κάθε μία απ’ αυτές οδηγούσε τον Καραϊσκάκη στο εκτελεστικό απόσπασμα. Κατηγορίες όπως «κρυφή ανταπόκριση με τους εχθρούς», «εσχάτη προδοσία», «έπιασε άρματα εναντίον της πατρίδος», «χρηματίστηκε απ’ τους Τούρκους», «απείθεια σε διαταγές ανωτέρων του» κ.ά. Όμως εκείνος αντιμετώπισε θαρραλέα ειρωνικά και με εύστοχη αστειολογία τις ψευδείς αυτές κατηγορίες των εχθρών του.
Τελικά η απόφαση ήταν καταδικαστική κηρύσσοντας τον Καραϊσκάκη επίβουλο κατά της πατρίδας και ένοχο προδοσίας….
Εξορία και αφορισμός του Καραϊσκάκη
Δύο ημέρες μετά την απόφαση ο Καραϊσκάκης αναχωρούσε. Πριν φύγει πήγε απ’ το σπίτι του Μαυροκορδάτου, που ήταν συγκεντρωμένοι και οι άλλοι οπλαρχηγοί δηλώνοντάς του απειλητικά: «Αι! Μαυροκορδάτε, ηθελήσας να με προσάψεις την ατιμίαν της προδοσίας, αλλά ελπίζω να σε την σφραγίσω εις το μέτωπον μίαν ημέραν» (Ν. Σπηλιάδης «Απομνημονεύματα 1821-1843», τόμος Γ΄, σελ. 46). Ακολούθησε η αποκήρυξη και ο επίσημος αφορισμός του απ’ την Εκκλησία.
Τον Μάιο του 1824 ο Καραϊσκάκης έκανε χρήση της παραγράφου της αποκήρυξης και του αφορισμού του, όπου γινόταν λόγος για συγνώμη. Έτσι έστειλε γράμμα στον Μαυροκορδάτο ζητώντας άφεση των υποτιθεμένων αμαρτιών του. Στην επιστολή του, που σώζεται μέχρι σήμερα αναφέρει: «Εμένα η κακή μου τύχη έφερε αρρώστεια οπίσω. Δεν εξεύρω κι όλα απ’ τα κρύα τα πολλά ήταν, ή από τους τόσους αφορισμούς οπού μου εκάματε, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσει η Διοίκησις και όλοι οι χριστιανοί και να μου σταλθεί και μία ευχή συγχωρητική παρά του αρχιερέως».
Κατά τα έτη 1826 και 1827 η ιστορία επισφράγισε τον Καραϊσκάκη σε πρωτεύοντα ήρωα της Επανάστασης.

Ανώνυμος είπε...

Τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε ο Μαυρεπής που έτρεχε για όλα σαν το λάστιχο ακόμα και για θέματα που δεν ήταν της αρμοδιότητας του.Άκουσε δε και ακούει ακόμα χίλια δυο. Θα είχε διαλυθεί ο δήμος αν τον έτρεχε ο λεόντιος μόνος του μέσω κινητού απο μύκονο και βουλγαρία. Αν δεν ήταν και αυτός δεν θα βλέπατε τίποτα. Θα σας λείψει και θα καταλάβετε τι χάσατε.

Τσαρουχάς είπε...

Γιαννη συμφωνώ με αυτα που λες. Όπως ξερουμε ολοι τα νεα πλεον οι περισσοτεροι τα διαβαζουν απο τα blogs. Ειναι η νεα μοδα ασχετα αν συμφωνει η διαφωνει καποιος. Ερωτω λοιπόν εγώ: γιατι δεν εγραψες ενα αρθρο σαν αυτα τα ωραια που γραφεις να μας πεις 2 λογια; Γιατι δεν εγραψε η Λουσκου και σε μας που δεν εχουμε την τυχη να μενουμε στο χωριο; Γιατι ο Ντελαλης δεν εγραψε κατι; Το Αραχωβας blog ή ο Τσοπανος; Γιατι ο καθενας κοιταει τη δουλιτσα του, γι αυτο. Το θεμα λοιπον δεν ειναι γιατι δεν εκανε κατι η δημοτικη αρχη, αλλα γιατι εμεις ως πολιτες κοιμομαστε με τα τσαρουχια τον υπνο του δικαιου (συμπεριλαμβανομενου του γραφοντα).

Ανώνυμος είπε...

Παιδια το χωριο φωτιστηκε σημερα.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΑΞΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΕΣ. ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟ ΠΑΩ ΕΓΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ.

Ανώνυμος είπε...

1)....ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΑΛ Η ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΤΑ ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΟΙ ΦΩΤΟΧΥΣΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ,ΤΩΝ "ΔΗΘΕΝ" ΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟΜΑΧΩΝ ΤΗΣ "ΒΙΟΠΑΛΗΣ" ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΙΖΕΡΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ...
2)...ΙΑΛ, Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ,ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΟΓΑΝ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ....Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ,ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ...
ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ Ο ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ....ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ Η ΛΑΪΚΗ ΤΑΞΗ ΜΟΧΘΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ ΑΡΝΟΥΜΕΝΗ ΑΝΙΕΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΜΕ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ,ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ....

ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ είπε...

Ο ΝΙΚΟΣ Ο ΜΑΥΡΕΠΗΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ.ΤΙΜΗΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΑ.Τ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΥΤΟ.. Α Φ Ι Λ Ο Κ Ε Ρ Δ Ω Σ

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη σε συγχαίρω για το θάρρος και την παρρησία των γραφομένων σου. Πιθανολογώ ότι η ερώτηση του τίτλου είναι ρητορική. Δυστυχώς η οικονομική κρίση είναι απόρροια πνευματικής και ηθικής κρίσης. Η απαξίωση θεσμών και παραδόσεων παραπέμπουν στην απώλεια εθνικής συνείδησης και ταυτότητας για μια χώρα. Ας αναλογιστούμε όλοι τις ευθύνες μας.

Γεώργιος Χ. Βρούλιας
Ιστορικός

Ντ... είπε...

Ανώνυμε για ρώτα τη δικιά σου, με ξέρει? Που ηταν χθες? Χα χα χα χα χα χα...

Top