αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη αραχωβα διαμονη ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακος επιθεωρητης ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό ενεργειακο πιστοποιητικό αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα αραχωβα

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Θα λειτουργήσει κανονικά το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού

Τη λειτουργία του Χ.Κ. Παρνασσού επιβεβαίωσε ο Διευθυντής Λειτουργίας του Πάνος Δρίβας.

Συνάντηση επαγγελματιών της περιοχής (να σημειωθεί η απουσία των αυτοδιοικητικών) πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης 23 Νοεμβρίου 2010 στις εγκαταστάσεις υποδοχής στα Κελλάρια του Παρνασσού. Τη συνάντηση διοργάνωσε η ΕΤΑ, προκειμένου να ενημερώσει τους επαγγελματίες και τους φορείς του Παρνασσού για την τρέχουσα κατάσταση του Χιονοδρομικού Κέντρου, τις δυνατότητες λειτουργίας του και τις αναπτυξιακές προοπτικές που προδιαγράφονται. Το βασικό κορμό της ενημέρωσης ανέλαβε ο Διευθυντής Λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού κ. Πάνος Δρίβας.

Οι επαγγελματίες ανέδειξαν το μεγάλο ενδιαφέρον τους για τη βιωσιμότητα του Χ.Κ., ενώ από την πλευρά της εταιρείας αναδείχθηκε ως ιδιαίτερα σημαντικό θέμα το γεγονός ότι κάθε χρόνο, χρεώνεται 2 εκατ. ευρώ από τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.

Ακόμη πιο σημαντικό όμως, είναι το ζήτημα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος που διέπει το χώρο που βρίσκονται οι εγκαταστασεις του Χιονοδρομικού. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο κ. Πάνος Δρίβας και οι δύο απόπειρες να παραχωρηθεί η ιδιοκτησία της γης στην ΕΤΑ προσέκρουσαν στην ένσταση το 1977, του Δήμου Αράχωβας και το 2007 του Δήμου Αμφίκλειας. Αποτέλεσμα η αδυναμία αδειοδοτήσεων και η μεγάλη δυσκολία αναπτυξιακών παρεμβάσεων στο χώρο και τις εγκαταστάσεις του Κέντρου.

Οι στόχοι της Διοίκησης του Χ.Κ. Παρνασσού

Σύμφωνα με τον κ. Δρίβα, οι στόχοι της Διοίκησης του Κέντρου είναι η νομιμότητα, η εύρυθμη λειτουργία και η ανάπτυξη του Παρνασσού. Η ΕΤΑ όρισε την εταιρεία ECOSHINE που θεωρείται μια από τις καλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα μελέτης για την ανάπτυξη των Χιονοδρομικών Κέντρων.
Εκτίμηση της εταιρείας αυτής για τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών είναι ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων, διότι οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις έχουν υψηλό κόστος συντήρησης – όλοι άνω των 30 ετών λειτουργίας – αλλά και υψηλό κόστος λειτουργίας. "Επιδιώκουμε λοιπόν, να αποκτήσουμε λιγότερους αναβατήρες, μεγαλύτερους και με μεγαλύτερη αξιοπιστία, προσδοκώντας αφενός να μειώσουμε τα έξοδα αφετέρου να ξαναπροσεγγίσουμε τους χιονοδρόμους που στράφηκαν – όχι άδικα – σε άλλους προορισμούς είτε εντός Ελλάδος είτε εκτός. Μοιραζόμαστε μια «πίτα» περίπου 200.000 χιλιάδων χιονοδρόμων στην Ελλάδα..."

Το θέμα του προσωπικού

Ειδικά για το θέμα των εργαζομένων σημείωσε: «Ένα Χιονοδρομικό Κέντρο αν θέλει να έχει μια σωστή λειτουργία πρέπει να διαθέτει ένα πυρήνα εργαζομένων που για το δικό μας Κέντρο εκτιμώ ότι πρέπει να είναι...

...στα 15-20 άτομα σε 12μηνη απασχόληση και να πλαισιώνεται με ένα εποχιακό προσωπικό – δηλαδή ο Παρνασσός να φτάνει το χειμώνα τα 100 άτομα προσωπικό – αλλά αυτός ο πυρήνας να διαθέτει την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση στο βουνό...»

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού θα λειτουργήσει κανονικά και φέτος

Για το θέμα της λειτουργίας φέτος και τις φήμες που ανησύχησαν τους επαγγελματίες ο κ. Δρίβας ανέφερε:
«Σε ότι αφορά το χειμώνα 2010-2011 πρώτα να σας πω όχι Ράδιο-Αρβύλα. Έχω ακούσει διάφορες φήμες που δεν έχουν καμιά βάση. Το Χιονοδρομικό λειτουργεί χάρη στην τεχνογνωσία και τη χρηματοδότηση της ΕΤΑ από το 1956 μέχρι το 2010. Μην ανησυχείτε για το αν θα λειτουργήσουμε. Θα λειτουργήσουμε και όσο μπορούμε καλύτερα, όπως κάνουμε κάθε χρόνο. Μη σας μπερδεύει ότι κλείνει η θητεία ενός εργολάβου παροχής υπηρεσιών που συνεργαστήκαμε για λόγους πρακτικούς. Θα γίνει νέος διαγωνισμός για να προκύψει ένας νέος εργολάβος. Στο μεταξύ το Χιονοδρομικό θα λειτουργήσει όπως λειτουργούσε όλα τα χρόνια, με το ίδιο προσωπικό, με τις ίδιες υπηρεσίες...»
Και συνέχισε για το θέμα της εξυπηρέτησαης των πελαατών του Χ.Κ.: «Παρέχουμε πολυήμερα εισιτήρια ανοικτών ημερομηνιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών του Χιονοδρομικού. Ανάλογα δε με τις ημέρες που αγοράζει κανείς τόσο μεγαλύτερη είναι η έκπτωση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το εισιτήριο των 80 ημερών έχει 70% έκπτωση. Επίσης, ο κάθε ξενοδόχος μπορεί να προμηθεύει μέσω internet εισιτήριο για το Χιονοδρομικό Κέντρο στους πελάτες του, σε ότι αφορά την ημερήσια κάρτα...».

Ο Διευθυντής λειτουργίας του Χ.Κ. Παρνασσού στάθηκε επίσης στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κατά τη λειτουργία του. Ανέφερε ότι δημιουργούνται προβλήματα είτε από τον όχι καλό εκχιονισμό του δρόμου είτε από την όχι καλή διαχείριση της κυκλοφορίας προς το Χιονοδρομικό.
Συμπλήρωσε σχετικά: «Μου κάνει εντύπωση όταν ακούω από τους όμορους Δήμους και τους επαγγελματίες των όμορων Δήμων να έχουν απαιτήσεις από το Χιονοδρομικό Κέντρο να κάνει εκχιονισμό των δρόμων, κάτι που δεν είναι δική του αρμοδιότητα αλλά των ΟΤΑ. Το Χιονοδρομικό έχει εκχιονιστικά μηχανήματα προκειμένου να καλύπτει τις δικές του ανάγκες για τη μεταφορά του προσωπικού του και τον καθαρισμό του πάρκινγκ. Καλό θα ήταν η τοπική κοινωνία, η οποία καρπούται από τη λειτουργία του Χιονοδρομικού κέντρου να συμπεριφερθεί υπεύθυνα απέναντι στον πελάτη της και να φροντίσει για την πρόσβασή του στο Χιονοδρομικό. Δεν λέω ότι το Χ.Κ. δεν πρέπει και αυτό να προσπαθεί να διευκολύνει την πρόσβαση, αλλά το κύριο καθήκον του είναι η λειτουργία του. Όσο για την αστυνόμευση, έχω προσπαθήσει πολλές φορές από την Αστυνομία είτε Αράχωβας είτε Αμφίκλειας, για τη διαχείριση της κυκλοφορίας. Τυχαίνει να πω και εγώ και υπάλληλοι στον ανεύθυνο οδηγό λεωφορείου ή τζιπ που ανεβαίνει χωρίς αλυσίδες ότι θα δημιουργήσει πρόβλημα όχι μόνο στον εαυτό του αλλά και στους άλλους οδηγούς και να εισπράξω ένα ωραιότατο βρίσιμο. Μακάρι να υπήρχε ένα αστυνομικό όργανο να επιβάλει την τάξη και να εφαρμόσει το Νόμο. Άλλο ένα θέμα, λοιπόν που η τοπική κοινωνία μπορεί να βοηθήσει είναι στην εφαρμογή της αστυνόμευσης...».

Oι επιχειρηματίες της περιοχής του Παρνασσού ζήτησαν από την ΕΤΑ να υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να γίνει η διαμονή στον Παρνασσό πιο ελκυστική. Επίσης, τέθηκε το θέμα της αναβάθμισης του Χ.Κ. με την αντικατάσταση των αναβατήρων, αλλά και την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους επισκέπτες.

Πηγή στοιχείων: iteanet.blogspot.com
(από parnassos-news.blogspot.com)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΕΧΩΣ;
ΕΧΩ ΤΕΤΡΑΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ-ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΟΔΗΓΟΣ, ΕΧΩ ΠΕΡΙΟΘΩΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ;
ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΣΕΠ;
Ο ΜΙΣΘΟΣ;

Ανώνυμος είπε...

O πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο χιονοδρομικό κέντρο είναι σε θέση να απαντήσει με τί τρόπο θα γίνουν οι προλήψεις εφέτος, πότε θα βγει η προκύρηξη, και εντέλει να ενημερώσει με φανερό τρόπο τους ενδιαφερόμενους από την γύρω περιοχή για τις εργασιακές συνθήκες, τις απολαβές κλπ;
Αλήθεια ποιός είναι ο πρόεδρος να τον βρούμε εμείς για να μάθουμε τί γίνεται εκεί πάνω, μένει στην Αμφίκλεια, στην Αράχωβα, στην Αγόριανη;
Ενημερώστε μας παρακαλώ, που μπορούμε να αποτανθούμε;

Ανώνυμος είπε...

...ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ...
...ΟΛΑ ΤΑ 'ΣΚΙΑΖΕ Η ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΚΩΝΕ Η ΣΚΛΑΒΙΑ...
....ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ...
...ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΒΟΥΡΑΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥ...
...ΗΜΟΥΝ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ...
ΠΩ ΠΩ ΠΩ...ΔΥΣΩΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ...!!!

Top