Σήμερα, θα πραγματοποιηθεί δημόσια συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού καταστήματος, (5/4/2010, ημέρα Δευτέρα) και ώρα 20.30, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα θέματα που έχουν ανακοινωθεί σε προηγούμενη ανάρτηση από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Γεώργιο Δ. Ανδρέου (δείτε εδώ).
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




2 σχόλια:
Ποια είναι η «αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού καταστήματος»; Εγώ ήξερα αυτή στο ισόγειο της δημαρχίας που είναι υπό κατασκευή. Υπάρχει και άλλη στο δημοτικό κατάστημα;
Φίλε Ανώνυμε πρόκειται για την αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο παλιό δημοτικό σχολείο, νυν λαογραφικό μουσείο.
Εκεί γίνονται οι συνεδριάσεις προς το παρόν.
Ντελάλης
Δημοσίευση σχολίου