Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




4 σχόλια:
ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.
ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟ ΓΕΙΑ
Έφυγες δίχως να μου πεις
του χωρισμού το γεια σου,
κακά καιρά μου το 'καμες
όμως καλοστρατιά σου.
Έφυγες και δε μου 'πενες
του χωρισμού το γεια σου,
εγώ για σένα θα πονώ
και συ για μένα ξα σου.
Την πέτρα που εβάδισε
και μπήκε στο καράβι
θα τη γυρέψω να τη βρω
να την εβάψω μαύρη.
Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό
Εκτελέσεις:
Γιώργος Ζερβάκης
Καιρός ήταν. Άργησες.
Λυπάμαι για την απόφασή σου, ήσουν καλή παρέα.
Καταλαβαίνω τις δυσκολίες, αλλά ελπίζω οτι θα γυρίσεις στην παρέα μας κάποια στιγμή.
Iteanet
Δημοσίευση σχολίου