Η κίνηση πολιτών "ΔΙΣΤΟΜΟ - ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ" διοργανώνει Ειρηνική Διαμαρτυρία έξω απο τη Γερμανική Πρεσβεία, Καραολή και Δημητρίου 3 στο Κολωνάκι, την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 6.30 μ.μ., για την υπόθεση των πολεμικών αποζημιώσεων.
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου