«Θα πάτε και στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού;» με ρώτησε ένας κύριος καθώς αποχωριζόμουν το δελφικό τοπίο για να ανακαλύψω τη βόρεια πλευρά του Παρνασσού.
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




1 σχόλια:
Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΧΙΟΝΙΖΕΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΓΙΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΟΒΑΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ Χ.Κ.Π.
ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΣ ΠΑΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΤΥΑΡΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ!!!
Δημοσίευση σχολίου