Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




4 σχόλια:
Καλά ρε παιδιά πόσο πολύ μπορεί να ροχαλίζει αυτός ο τύπος? Ε?
ΒΡΕ ΝΤΕΛΑΛΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ..ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η ΝΔ ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΑ ΖΟΥΣΑΜΕ''
Αν κυβερνούσε η ΝΔ θα ήταν τα ίδια και χειρότερα. Αλλά μην παρεξηγείσαι γιατί και το ΠΑΣΟΚ τα ίδια κάνει.
Ντελάλης
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΠΟΥ ΖΩ..ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ - ΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑΤΑ-..ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΑΧΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ..ΜΠΑΜ ΚΑΝΕΙΣ..
Δημοσίευση σχολίου