Εθνική οδός έγινε η αραχωβα καθώς έγινε πέρασμα για Λαμία - Λάρισα - Θεσ/νικη - Βέροια - Έδεσσα κ.α. προορισμούς. Αυτό έγινε απο τα μπλόκα των αγροτών. Ευτυχώς που η αστυνομία στέλνει τις νταλίκες απο Δεσφίνα. Αλήθεια τώρα το θυμήθηκαν οτι οι νταλίκες δεν χωράνε στην αραχωβα? Τόσο καιρό έχω επισημάνει να μπει μια πινακίδα που να στέλνει όλα τα φορτηγά απο Δεσφίνα υποχρεωτικά (όσα δεν είναι ο προορισμός του για αραχωβα -Δελφούς-Παρνασσό).
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




1 σχόλια:
Λουκά έχεις δίκιο. Τι περιμένουν οι αρμόδιοι; Έχουμε που έχουμε πρόβλημα, εντείνεται κιόλας λόγω των μπλόκων.
Δημοσίευση σχολίου