Το ΣάββατοΚύριακο 5,6/12/2009 ξεκινάει η λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.
Θα λειτουργεί το Challet Φτερόλακας καθώς και οι αναβατήρες Αφροδίτη, Ήρα, Ηνίοχος για τους επισκέπτες που επιθυμούν μια εναέρια βόλτα.
Πρός το παρόν δεν υπάρχει αρκετό χιόνι για χιονοδρομία.
Ο τιμοκατάλογος παραμένει αμετάβλητος.
απο το parnassos-ski.gr
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
-
Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας για τον θάνατο
του Νίκου Παππά ή «Κακούργου»
Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του ...
Πριν από 2 ημέρες




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου